Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Wasama_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kokeile Viasat Film- kanavia, no hienoa mutta...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi ihmeessä teillä on salaamaton (ei https://) websivu mihin pitää syöttää "ilmaisen Viasat lokakuun" saadakseen kaikki kriittiset tiedot henkilötunnuksesta lähtien???

Eikös nuo tiedot ole kenen tahansa urkittavissa jolla hiemankin tietoa asiasta?

http://www.sonera.fi/secure/viasat+film ... ivu-pieni1
28 vastausta
JEPJEPJEP_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mia kirjoitti:
Moi JEPJEPJEP,
Kanavapaketin peruminen on tullut perille, ja paketti päättyy ilmaisjakson loppuun. Pahoittelen, että järjestelmän automaattisesti lähettämä tekstiviesti aiheutti hämmennystä.


Mielestäni kanavapaketin piti päättyä lokakuun loppuun. Ja vaikka olen kanavapaketin perunut niin huomasin tänään että näkyyhän tuo vieläkin. On tämä nyt aikamoista säätämistä. Ilmoitan tästä siksi että jos alatte laskussa perimään minulta maksua tuosta viasat paketista niin sitä en tule maksamaan, koska olen sen jo kertaalleen perunut.
JEPJEPJEP_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi ei edelliseen kysymykseeni ole vastattu? Ihmettelen miksi edelleen viasatin kanavapaketti näkyy minulla vaikka ilmaisjakso pitäisi olla jo loppunut. Ja olen perunut sen jo kertaalleen. Minulle kyllä ilmoittettiin tässä viestiketjussa että perumiseni on saapunut perille. Mutta silti kanavapaketti näkyy edelleen.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
JEPJEPJEP: Pahoittelut vastausviiveestä! Harmikseni täytyy sanoa, että kanavapaketin poistotilauksessa on mennyt joku pieleen. Mutta ei hätää, korjataan tilanne, eikä luonnollisesti sinun tarvitse meidän virheistä maksaa. Sen verran vielä varmistaisin, että oliko tarkoituksena poistaa ainoastaan Viasat Film -kanavapaketti, vai sen lisäksi myös UrhoTV Total -paketti?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
JEPJEPJEP_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä myös urho total kanavapaketin saa poistaa niin kuin olen myös senki jo ilmoittanut.
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvää huomenta JEPJEPJEP,
minä otin kopin tästä ja laitoin asiat kuntoon kuten olette Niinamarin kanssa eilen puhuneet. Hetken päästä tulevat nämä kyseiset kanavapaketit poistumaan Koti TV-palvelultasi ja laskutuksenkin olen tarkastanut tämän osalta. Nyt on kaikki kunnossa taas ja toivotankin sinulle erittäin viihtyisää viikonloppua.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
mizecko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!

Tilasin laajakaista-kotitv paketin joulukuun 1.12.2012 päivästä lähtien asuntooni. Tämän mukana sain Viasat films ja discovery channellin sekä Mtv3 total 2kk ilmaiseksi. Soitin 4.1.2013 soneran asiakaspalveluun, peruin Viasat Films ja discovery channellin ja otin Mtv 3 total paketin 6kk määräaikasella sopimuksella. Ihmettelen miksi edelleen Viasat ja Discovery channel näkyvät minulla. Toivottavasti ne on peruttu niinkuin vaadin, sillä en aio maksaa niistä kanavista kun en niitä halunnut.
mizecko_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vastaisiko joku nyt viestiini ja tarkastaisi asian? Saisi tämänkin asian hoidettua.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei mizecko

Selvittelen asiaa ja palaan asiaan mahdollisimman pian. Ilmoittelen, kun asia on hoidettu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei mizecko

Asia on nyt hoidettu. Discovery ja Viasat Film on nyt irtisanottu. MTV3 Total jatkuu niin kuin ennenkin. Emme tietenkään laskuta Discoverystä ja Viasat Filmistä 1.-13.2 ajalta. Mukavia katseluhetkiä!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut