Koodi tilauksen seurantaan

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Päivitettiin laajakaistamme ja vaihdoimme entisen yhteytemme Sonera Viihteeseen. Laitteet tuli viime viikolla postissa, mutta nopeuden nostosta ja modeemin vaihdon ajankohdasta ei ole mitään tietoa.
Tilauksen seuranta-sivulla pyydetään koodia, jonka sai tilauksen vahvistuksen yhteydesssä. En löytänyt kyseisestä vahvistussähköpostista mitään koodia.

4 kommenttia

Moi Hensku!

Nopeus on noussut heti tilauksen jälkeen, joten voit saman tien ottaa uuden modeemin ja palvelun käyttöön. Modeemi ja boksihan on tullut samassa lähetyksessä joten asentamaan vaan niin pääset heti hyödyntämään palvelua.
Ollaan koitettu asentaa, mutta sekä tv että tietokone ilmoittavat, että ip-osoite puuttuu.
Hei Hensku,

Vilkaisin yhteyttäsi ja ainakin vanha modeemisi (A-Link) linjalla näyttäisi nyt toimivan? Myös meiltä tullut uusi palvelureititin on kyllä linjalla käynyt joten voisitko kokeilla asentaa sitä uudestaan? Kahta modeemia ei voi linjalla olla yhtäaikaa joten kytke vain pelkkä Intenon modeemi puhelinlinjaan kiinni.

Kannattaa samalla myös palauttaa Intenoon vielä kerran tehdasasetukset pitämällä laitteen takana olevaa "reset"-nappia pohjassa 30s ajan. Laitteen broadband ja internet valot tulisivat syttyä vihreänä palamaan kun yhteys on kunnossa! Internet-valo vilkkuu myös yhteyden aikana.
Nyt toimii! Varmaan reset auttoi 🙂

Vastaa