Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Freddu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koti-Tv -palvelun liittymismaksu.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Tilasin 30.6.2011 Jumbon Sonera -liikkeestä Koti tv -palvelun. Minulla on jo entuudestaan Soneran laajakaistaliittymä. Liikkeen myyjä vakuutti minulle, ettei laajakaistaliittymän vaihto koti tv -palveluun tuo minulle muita maksuja kun 29 euron toimituskulut + uuden 24 kuukauden sopimuksen. Uuden liittymän palvelusopimuksessa kuitenkin sanotaan "liittymäsi kuukausimaksu on 39,90 euroa 24 kuukauden ajan. Liittymismaksu on 130,06 euroa." Mistä tuossa liittymismaksussa on kyse? Mikäli minun täytyisi tuo liittymismaksu maksaa (toisin kuin myyjä minulle vakuutti) niin haluan perua koko sopimuksen. Miten perun sopimuksen?

Mielelläni keskustelisin tästä jonkun kanssa puhelimitse, mutta asiakaspalvelusta ei saa muita kiinni kun automaattivastaajan, joka ei ymmärrä ongelmaani:P
10 vastausta
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Liittymällesi on asiakastietojemme mukaan tehty muutoksia eilen ja laskutus on tästä päivästä alkaen tekemäsi sopimuksen mukainen 39,90eur/kk. KotiTV:n digiboksista menee lisäksi 29 euron toimitusmaksu. Avausmaksusta on muodostunut virheellinen veloitus ja tämä on huomioitu laskullesi. Pahoittelemme virhettä!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Freddu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo asia kunnossa, juttelin eilen asiakaspalvelun kanssa ja ne korjasi virheen!
jeppe10_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! Mistä tiedän paljonko minun tulee maksaa tilaamistani laitteista ja minne maksan ne? Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja siellä sanottiin että lähettävät minulle uudestaan sopimuksen ja siihen lisäksi laskun millä voin maksaa kyseiset laitteet. En ole saanut kuin sopimuksen, mutta laskua ei näy.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jeppe10 kirjoitti:
Hei! Mistä tiedän paljonko minun tulee maksaa tilaamistani laitteista ja minne maksan ne? Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja siellä sanottiin että lähettävät minulle uudestaan sopimuksen ja siihen lisäksi laskun millä voin maksaa kyseiset laitteet. En ole saanut kuin sopimuksen, mutta laskua ei näy.


KotiTV-palveluun tarvittavan digiboksin toimitusmaksu on 29 euroa. Jos olet tilannut tallentavan digiboksin, niin laitteen kulut veloitetaan toimitusmaksun lisäksi. Kulut laskutetaan laajakaistalaskullasi, joten mitään postiennakkomaksua tms. erillistä laskua näistä ei toimiteta. Voin tarkistaa vielä asiaa tarkemmin, jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiilisi tietoihin. Ilmoitathan tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
jeppe10_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt se on tehty.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jeppe10: Kirjaamallasi liittymänumerolla ei löydy mitään tietoja. Tarkistatko vielä asian?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
jeppe10_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
siinä pitäisi olla viiva välissä, siinä kolmosten jälkeen.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Liittymänumero on kirjattu oikeassa muodossa ilman väliviivaa, mutta sen kautta löytyy vain lopetetun liittymän tiedot yrityksen nimellä. Nyt on ilmeisesti kyse henkilötunnuksella avoimena olevasta liittymästä, johon KotiTV-palvelu on tilattu lisäksi?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
jeppe10_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen tilannut Viihdepaketti 24 Mbit/s. Minulle sanottiin kun olin yhteydessä asiakaspalveluun että minun tulee maksaa ennakkomaksu ennen kuin laitteet voidaan toimittaa minulle. Mutta en tiedä paljonko minun tulisi maksaa ennakkomaksua ja minne se tulisi maksaa kun ei ole mitään tilinumeroa tai muuta.