Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pirate_fin_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kysymys uusimmasta laskusta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elikkä kysyisin vain, että miksi minulta on laskutettu laittenden toimituksesta, kun päivitin nettini Liikkuva netti 4G:ksi, kun toimitus piti olla käsittääkseni ilmainen?

Laitteen kuukausimaksun (3€) ymmärrän, mutta tuo toimitusmaksu tuli ihan yllätyksenä.

Ei tuo summa ole mikään huikea, mutta ajattelin kuitenkin kysyä täällä tuosta asiasta.

Laskun numero on 114 1920 9533
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pirate_fin!

Laitteen toimituksesta lähipostiin veloitetaan aina toimitusmaksua 7,06 eur kuten tässä sinunkin tapauksessasi on veloitettu. Hetkeen ei ole ollut kampanjaa maksuttomista toimituksista joten ihan aiheellinen veloitus on kyseessä. Toki toimitusmaksusta täytyisi kertoa tilauksen yhteydessä mikäli tilaus tehdään Asiakaspalvelun kautta. Verkkotilauksissahan tuo toimitusmaksu näkyy automaattisesti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut