Laajakaista Ongelma (Koti-TV)

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Nyt tää touhu alkaa menemään ihan naurettavaksi. Olen odotellut nettiä kuukauden ajan eikä vieläkään sitä ole saatu toimimaan vaikka saatiin justiin uusi reititin alle ku aikasempi oli vdsl joka ei toiminut koska pitäisi olla adsl yhteys! vikasietopalveluun on otettu yhteyttä, mutta sielläkään ei vastata eikä puhelinautomaatti suostu ottamaan vikailmoitusta vastaan joten siinäkin on hiomisen vaaraa sen kehittäjillä. Aikasempi talous oli valokuitu jossa sai sen 100mbit yhteyden, mutta nykyisessä taloudessa on ainoastaan se 24mbit koska puhelinpistokkeet. Olen laittanut liitänät oikein, koska itse olen ATK alalla ja tarkistettu kaikki asetukset. Power ja WLAN syttyy reitittimessä palaan elikkä teillä päin siellä se vika on vaikka on toissa kerralla kun soitin sanottu, että ei mitään ongelmaa pitäisi olla. Vasta sitten sain tietää palvelupisteessä, että tarvitaan ADSL eikä VDSL reititintä! Ja tossa ei näyttäs olevan IPTV tukea tossa ADSL boxissa joten miten ajattelitte, että pystyn katsomaan sonera koti-tv:tä? Jos ei ala nytten toimimaan niin saa kuluttaja-asianajaja ottaa yhteyttä teihin. Jos vika johtuu ettei laskua ole maksettu, teiltä luvattiin lähettää hyvityslasku ja sitä ei ole vieläkään tullut. Syy hyvitykseen on koska 2kk viasat KULTA piti olla ilmainen, mutta asiakaspalvelija sanoi että tarjous koski vain viasat filmiä joten sieltä sit tuli 40e lisättynä laskuun jota ei pitänyt tulla.


Jos PITÄISI jollekin suositella soneraa niin sanoisin EHDOTTOMASTI EI!

5 kommenttia

Hei krtsa

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietosi. Olet ilmeisesti lisännyt liittymänumeron, mutta valitettavasti järjestelmä hyväksyy vain numeroita kenttään.
lisätty on
Hei krtsa

Valitettavasti tiedoissa näkyy edelleen liittymänumeron alku. Järjestelmä ei hyväksy erikoismerkkejä (esim. - ).
vahingossa palvelusopparista laittanut viivan mukaan, nyt pitäisi näkyä.
Hei krtsa

Antamasi liittymänumeron mukaan kyseessä olisi ethernet kohde. Huoneistosta pitäisi löytyä ethernet rasiat. Jos kyseisestä huoneistosta ei kuitenkaan löydy ethernet rasioita, suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Soneran Vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tekemään asiasta palvelupyynnön.

Vastaa