Laajakaista liittymän tunnuksien ja modeemin toimitus?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Onkos noissa laajakaistan liittymän tunnuksissa ollut millainen toimitusaika? Entäpä modeemilla, joka piti tulla ns. kylkiäisenä?

Tilaus on tehty 11.8.2011. Asennuspäivä tekstiviestin mukaan on 1.9.2011. Vanha liittymä, kun on irtisanottu ja katkeaa elokuun viimeinen päivä.

Ihan vain hieman ennakkoon tiedustelen, kun laitteiden toimitusajaksi kuitenkin povataan viikkoa. Liittymä perus 8/1 ADSL.

EDIT: noniin, homma selvä. Itellalta jo soiteltiin että pakettia soneralta tulossa... Olettaen tietysti, että tunnukset tulevat samassa toimituksessa.

4 kommenttia

Modeemihan sieltä tuli, mutta ei tunnuksia... Eli millä aikataululla tunnuset sitten toimitetaan?
Mikäli tunnuksia ei ole liittymän kytkemisen jälkeenkään (vahvistusviestin saatuasi) kuulunut, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun jotta liittymätunnukset saadaa lähetettyä sinulle esim. tekstiviestillä. Tunnukset lähetetään yleensä hyvissä ajoin ennen liittymän kytkentää, tilauksen tekemisen jälkeen.
Joo.. laajakista adsl:n TILAUSVAHVISTUS kyllä on tullut ja postissa modeemi.
Odotellut nyt kohta viikkoa vaille 3kk ja ei ole toimitusta saati tunnuksia kuulunut.

Onneksi on vielä (ainakin toistaiseksi) Soneran laajakaista kaapeli toisessa osoitteessa jotta että pystyy töitäkin tekemään..

Tilausta tehtäessä asiakasneuvoja kertoi tiedustellessani että " viikon toimitusaika näissä yleensä on ollut"..

Sain kaivettua Soneran sivuilta "salapoliisityönä" tuloksena numeron johon voinee soittaa ja kysellä pikkasen perään.. Näin aioinkin huomenna tehdä kun alkaahan tämä pikkuhiljaa kyrsiin.

Son aika jännä kun sivustolta pääsee kyllä tekemään KAIKKEA muuta kuin ottamaan helposti ja suoraan yhteyttä SIKSI ettei ole saanut tilaamaansa PALVELUA!

Voi että kun täällä pohjoisessa olisikin vaihtoehtoja, mutta ei.. Soneran monopoli ja siitä kärsitään
Aika kohtuullista.. toimitusaikako?.. NOT!
Hei. Katsoin asiakastiedoistasi, että sinuun on yritetty olla yhteydessä tilauksesi takia. Otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).

Vastaa