Laajakaista/sonera viihde ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei

Minulle asennettiin laajakaista sekä sonera viihde tänään mutta netti ei toimi olleenkaan. Olen ohjeiden mukaan kytkenyt Intego DG301 DSL porttiin puhelinjohto, kytkenyt digiboksin palvelureittimeen etc. Palvelureittimen status kohdassa palaa oranssi valo, ethernet ja tv kohdassa vihreaä valo. Wlan toimii koska tietokone löytää palvelureittimen signaalin mutta netti ei vaan toimi. Soitin asikaspalveluun mutta he eivät pystyneet auttamaan joten puhelu siirettiin "vikapalveluun". 45min jonotuksen jälkeen en jaksanut enään odottaa. Onko vika laitteessa vai asennuksessa? Olen aika varma että olen kytkenyt kaikki johdot etc. oikein

- Jenny

1 kommentti

Hei jennyh

Oletko kokeillut yhteyttä modeemin puhelinjohdolla kaikista rasioista? Löytyykö asunnosta erillinen "jakamokaappi" eteisestä? Kannattaa testata yhteyttä myös sieltä käyttäen samaa puhelinjohtoa mutta ilman 3-haaraista pistotulppaa. Jos yhteys ei kuitenkaan mistään rasiasta toimi ja broadband valo vain vilkkuu, kannattaa asiasta olla yhteydessä suoraan vikapalveluun niin saadaan tarvittaessa asentaja uudestaan paikalle.

Vastaa