Laajakaistan nopeus hidastunut!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!


Minulla on 8/1 laajakaistayhteys mutta maanantaista (14.7.) lähtien latausnopeus on ollut järkyttävän hidas. Pingi on ok (15-17ms) sekä lähetysnopeus (0.7mbps) mutta latausnopeus on vain 2-3mbps ja se on aina toiminut vähintään 6-7mbps.

Modeemin merkki ja malli;

Telewell TW-EA510v3

Yhteyttä testattu toisella toimivalla modeemilla mutta ei vaikuttanut nopeuteen mitenkään.

13.-14.7. -välisenä aikana taisi ukkostaa ankarasti, voisiko se liittyä jotenkin nettini hitauteen?

PS. Yleensä joka kesä jouduttu soittamaan Soneralta korjausmies, koska netti mennyt rikki, tälle kertaa se vain hidastui jostain syystä.

3 kommenttia

Hei Mikael47!

Suosittelen tekemään tuosta hidastelusta suoraan vikailmoituksen, jos sama vika kahdella modeemilla ja puhelinjohdolla toistuu. Voit jättää vikailmoituksen Omilta sivuilta tai soittamalla vikapalveluumme 0206 9 0101.

Voisit käydä myös lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan tarkemmin vielä katsoa liittymääsi.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Noniin, nyt on asiakasnumero lisätty. Jos voisitte vilkaista että näkyykö yhteydessä jotain vikaa ennen kuin soitan vikapalveluun niin olis kiva 🙂
Hei Mikael47!

Modeemisi näyttäisi muodostaneen yhteyden tuolla noin 3M nopeudella, eli jossain vikaa tällä hetkellä on, jos liittymä aikaisemmin on nopeammin toiminut. Alueella ei yleisempää vikaa tällä hetkellä näyttäisi olevan eli tosiaan suosittelisin vielä omat laitteet testaamaan ja vian jatkuessa ottamaan vikapalveluumme yhteyttä, että saadaan tarvittaessa liittymä korjaukseen.

Vastaa