Laajakaistan nopeus laskenut.

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Itse olen ihmetellyt kun netti on nyt alkanut tökkimään ja välillä jopa pätkimään yhtettä.
Kuitenkin kaikki laitteet ja tietokoneet on samoja. Ennen yhteyden nopeus oli 22 megaa ja nyt hyvä jos menee 14 megaa rikki. Itse aloin miettimään että vaikuttaako lumi tuolla puhelinlinjojen päällä yhteyteen kun sitä näkyy olevan kertynyt linjoille kun ikkunasta katsoo ulos.

2 kommenttia

Hei AzKo

Säädin linjaa hieman. Modeemi näyttää tännepäin 22M. Aikaisemmin modeemi näytti 20M. Kokeileppa tehdä nopeustesti nyt. Aina on mahdollista, että kyse voi olla jostain viasta, kuten ilmakaapelin huonosta kunnnosta tai vastaavasta. Toivotaan kuitenkin, että nopeus nousi nyt normaaliksi.
Arttu- kirjoitti:
Hei AzKo

Säädin linjaa hieman. Modeemi näyttää tännepäin 22M. Aikaisemmin modeemi näytti 20M. Kokeileppa tehdä nopeustesti nyt. Aina on mahdollista, että kyse voi olla jostain viasta, kuten ilmakaapelin huonosta kunnnosta tai vastaavasta. Toivotaan kuitenkin, että nopeus nousi nyt normaaliksi.


Laitellaan vielä vietiä tulemaan tästä. Eli nopeus nousi megan verran ylöspäin. Mutta eilen illalla oli havaittavissa ns. lagipiikkejä että huomasi kun tietokoneella pelasi verkkopelejä että yhteys tökkii ja koti-tv myös pätki useamman kerran. Yhteys tosin pysyi ylhäällä että nyt ei ole pätkäissyt poikki mutta kyl jotain on vielä jossain vialla. Tosissaan lumikuorma tuolla linjoilla on aikamoinen.

Vastaa