Laajakaistan virheellinen laskutus

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Miksi toisen laajakaistaliittymäni virheellistä laskutusta ole pystytty korjaamaan?Asiakaspalvelija teki näppivirheen sopimusta tehdessä,jolloin laskutushinnaksi tulikin täysi tarjoushinnan sijaan.
Jokaisen laskun jälkeen saan suorittaa rattoisan jonotustuokion puhelimessa,näitä kertoja kaikkiaan jo toistakymmentä!!
Jokaisessa puhelussa luvataan asian korjaantuvan seuraavaan laskuun,mutta ei!!!Lisäksi puhelujen aikana erikseen sovituista ylimääräisen osan maksamatta jättämisistä on tullut huomautuksia ja viimeeksi jopa perintä ilmoitus tänään.Näissä kaikissa luonnollisesti lisänä huomautusmaksu 5e!!!Toisen liittymän laskutus on toiminut moitteetta sovittuun pakettihintaan.

8 kommenttia

Taisi olla varsin systemaattinen virhe, eikä mikään vahinko, koska minulla on sama ongelma.
Täälläkin näköjään jatkuu perinteinen soneran linja asiakaspalvelussa...hyvä hyvä!
kuinkahan monelle tulee luvatun 40e sijaan 51e laskuja ja sitoutuminen 24kk säilyy silti
Minäkin sain tänään 45,05 euron laskun 34,90 euron sijaan. Kyseessä on ensimmäinen lasku. Voisiko tuo olla esimerkiksi laskutus 1,5 kuukaudesta?

EDIT: Asia selvisi jo.
richardscarry kirjoitti:
Miksi toisen laajakaistaliittymäni virheellistä laskutusta ole pystytty korjaamaan?Asiakaspalvelija teki näppivirheen sopimusta tehdessä,jolloin laskutushinnaksi tulikin täysi tarjoushinnan sijaan.
Jokaisen laskun jälkeen saan suorittaa rattoisan jonotustuokion puhelimessa,näitä kertoja kaikkiaan jo toistakymmentä!!
Jokaisessa puhelussa luvataan asian korjaantuvan seuraavaan laskuun,mutta ei!!!Lisäksi puhelujen aikana erikseen sovituista ylimääräisen osan maksamatta jättämisistä on tullut huomautuksia ja viimeeksi jopa perintä ilmoitus tänään.Näissä kaikissa luonnollisesti lisänä huomautusmaksu 5e!!!Toisen liittymän laskutus on toiminut moitteetta sovittuun pakettihintaan.


Ikävä kuulla, että liittymän laskut eivät ole menneet sovitun kampanjan mukaisesti eikä asiaa olla saatu korjattua soitoistasi huolimatta. Katsoin asiakastietojasi ja tein tarvittavat toimenpiteet kampanjan korjaamiseksi. Kyse on inhimillisestä virheestä, joka on aiheutunut ensimmäisen korjaustoimenpiteen yhteydessä. Nyt asian pitäisi vihdoin olla kunnossa ja liittymän hinnoittelu on niin kuin on alunperin sovittu. 14.3.2011 erääntyvällä laskulla on vielä väärä hinta, mutta tästä laskusta olikin ilmeisesti jo sovittu liittymän käyttäjän kanssa. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!
pekkafin ja makush: Käyttekö lisäämässä asiakasnumeron tai laajakaistan liittymänumeron käyttäjätunnuksen alle (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin tarkistaa tarkemmin liittymienne laskutusta. Ilmoitattehan tähän viestiketjuun, kun lisäykset on tehty.
numero lisätty
pekkafin: Liittymällesi on tehty joulukuussa muutoksia. Ilmeisesti tässä yhteydessä oli sovittu jostakin kampanjasta, mutta hinnoittelu on jäänyt päivittämättä. Pahoittelut!

Asian korjaamiseksi otathan mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit varata myös sinulle sopivan soittoajan ajanvarauskalenteristamme. Aikoja on varattavissa ensi viikolle.

Vastaa