Laajakaistayhteyden toimituksen VIIVÄSTYMINEN

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Missähän mennään tämän laajakaistani toimituksen kanssa??

Marraskuun alusta olen tehnyt teille muuttoilmoituksen. Heti pian, 11.11.2011 asiakaspalvelusta oltiin yhteydessä minuun ja kerrottiin, että laajakaistani (ADSL24/1) ja kotiTV ovat siirrettävissä uuteen osoitteeseen. Ilmoitettiin myös, että 30.11. yhteys asennetaan. Samalla kerrottiin, että päätelaitteeni on vaihdettava toiseen jotta yhteys toimisi, vanha laite pyydettiin palauttamaan Sonera Tukkuun. Vanhan laitteen palautin postitse marraskuun loppupuolella. Uuden laitteen oli tarkoitus tulla minulle postitse, vaan ei ole vielä näkynyt?

Odottelin joulukuun puolelle laajakaistaani ja lopulta jätin asiakaspalveluunne yhteydenottopyynnön (on muuten tehty käsittämättömän hankalaksi yhteyden saaminen asiakaspalveluunne). Lopulta sitten 19.12.2011 teiltä soiteltiin ja pahoiteltiin viivästystä, sen kummempia selittelemättä. Tällä kertaa luvattiin, että laajakaista asennetaan 9.1.2012, myös uusi päätelaite luvattiin lähettää. Samalla sovittiin, että kun laajakaista on toiminnassa niin olen uudestaan asiakaspalveluun yhteydessä, jotta voimme sopia hyvityksestä.

21.12. minulle soitettiin Empowerista ja kerrottiin, että osoitteeseeni ei ole saatavilla ADSL 24/1 yhteyttä vaan maksimissaan 8/1 nopeus. Empowerin asiakaspalvelija sanoi välittävänsä yhteydenottopyynnön teille Soneralle jotta voimme sopia kuinka tässä nyt edetään. Tuo saatavilla oleva yhteys kun ei vastaa sitä mitä määräaikaisessa sopimuksessa on sovittu. Yhteydenottoa ei ole vielä kuulunut??

Ps.Tässä vielä huomasin, että teillä on asiakastiedoissani tällä välin tipahtanut puhelinnumerostani yksi numero pois. Itse en näitä pääse muuttamaan koska tilaukseni käsittely on edelleen kesken. Kuuluisi olla siis 0400 alkuinen ei suinkaan 040 alkuinen. Tässähän teidän on tietenkin helppo vedota, että ette ole saaneet yhteyttä minuun koska numero on ollut väärin. Aikaisemmin kuitenkin teidän asiakaspalvelusta tulleet soitot ovat tulleet ihan perille saakka.

Nyt loppuu pikkuhiljaa kärsivällisyys.

2 kommenttia

Oho, ihmeitäkin tapahtuu. Juuri äsken asiakaspalvelusta oltiin yhteydessä ja asia lähtee toivottavasti etenemään.
Hei kalve-12,
Hienoa kuulla, että asiasi on lähtenyt etenemään. Tarkistin asiakastietosi ja siellä näkyi olevan oikea numero.

Vastaa