Lasku ei ole tullut arkistoon.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Puoliso maksoi laskun noin viikko sitten ja hävitti laskupaperin. Tahtoisin katsoa, että kaikki on oikein laskussa, kun se vasta on ensimmäinen.
Laskuarkistoon ei ole ilmestynyt laskua ja nyt kun luin täältä, että ensimmäinen lasku tulee 2-3kk päästä, niin aloin epäilemään jos olemmekin maksaneet vahingossa edellisen asukkaan viimeisen laskun.

Se auttaisi paljon jos saan tietää, että onko laskua lähetetty vielä. Asiakaspalveluun en taas jaksaisi jonottaa.
Vähän vaikea tietää tällaisessa tilanteessa, että miten asiat menevät.

1 kommentti

Heippa mirokaupp,

Olinkin sinuun jo yhteydessä asiasta ja otan sinuun vielä myöhemmin yhteyttä, kun olet saanut selville tarvittavat tiedot maksutapahtumasta!

Koska käytössämme on jäkikäteinen laskutus, ensimmäisen laskun saapumisessa tosiaan kestää aikansa. Sinun ensimmäinen laskusi saapuu heinäkuun loppupuolella.

Tilanteessa, jossa epäilee maksaneensa vahingossa väärän henkilön laskun, kannattaa ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta voimme palauttaa maksun. Asiakaspalveluumme voi myös jättää soittopyynnön, jolloin me otamme täältä yhteyttä haluamanasi ajankohtana.

Jos taas arvelee maksaneensa laskun vahingossa kahteen kertaan, liikasuoritus huomioidaan automaattisesti seuraavalla laskulla.

Nettisivuiltamme löydät myös muita hyviä vinkkejä laskutusasioihin!

Vastaa