Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
caliber_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku maksettu 2 päivää myöhässä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eli ei tullut tuossa viime laskua s-postiin ja soittelin teille missä se viipyy ja sanottiin, että on ollut ongelmia laskujen toimituksessa mutta lasku näkyi kuitenkin omilla sivuilla ja eräpäivä oli mennyt jo.
Teiltä sälli sanoi, että laittaa pari päivää ylimääräistä maksuaikaa että ei tule viivästys korkoja sun muita.
No niitä ei tähän seuraavaan laskuun tullut, mutta kun katsoin omilta sivuilta niin eräpäivää ei oltu muutettu.
Jotenka voiko tämmöisestä tulla luottotietoihin merkintää tai jotain muuta vastaavaa?
1 vastaus
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei caliber!

Missään nimessä mitään merkintöjä ei minnekään tule, jos laskun pari päivää myöhässä hoitaa 🙂
Laskusi näkyy maksettuna ja kaikki on ok.
Aurinkoista viikkoa sinne!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut