Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
milla_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku on liikaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei vaan,

muutin liittymäni pari viikkoa sitten surffilauta 3G:ksi, ja sen pitäisi maksaa 17,90/kk. Nyt kuitenkin tuli lasku joka on 42 euroa, ikinä laskuni ei ole ollut noin paljon, yleensä se on alle 20 e, mikäköhän on vialla?
4 vastausta
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Milla!

jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tällöin pystyn katsomaan hiukan tarkemmin tuota liittymäsi saldoa mitä se pitää sisällään. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
milla_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eikö sitä numeroa näe mistään muualta, lasku tuli juuri tänään tekstarina eikä siinä ole asiakasnumeroa.
milla_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Onkohan tästä lisätietoja? Asiakasnumeroni on profiilissa.
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
milla: Pahoittelut että sait odottaa vastausta. Olet vaihtanut liittymätyyppiä kesken laskutuskauden ja nyt tällä uusimmalla laskulla veloitetaan puhelut ja netin käyttö vanhan liittymätyypin mukaisesti sekä sitten uuden paketin kuukausimaksu. Tämän vuoksi lasku on nyt suurempi. Tulevalla laskutuskaudella veloitetaan sitten vain uudesta paketista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut