Laskussa virhe!

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Hei!

Olen myös tästä asiasta lähettänyt sähköpostia mutta jos täältä saisin vastauksen nopeammin.

Miten tämä voi olla laskullani mahdollista kun tarkistin laskuani niin siellä on näin:

Liittymän kuukausimaksu 1,94 €uroa

Liittymäni on Sonera Perus ja sen kuukausimaksu ei ole tosiaankaan 1,94 €uroa vaan 1,90 €uroa niinkuin sivuillanne lukee. Tämä pitää korjata.

Saldosopimus kuukausimaksu 1,70 €uroa

Tämäkään ei pidä paikkansa saldosopimuksen kuukausimaksu on 1,69 €uroa niinkuin sivuillanne lukee. Tämä pitää korjata.

Palvelutilaukset 6 kpl 12,02 €uroa

Tämäkään ei pidä paikkansa. Se mitä tilaan puhelimellani niin ne tilaukset maksaa 2 €uroa kpl eli yhteensä 12.00 €uroa. Tämä pitää korjata.

Eli laskussani on liikaa laskutettu 0,07 €uroa joka pitää korjata.

Ja enään en sitten halua että laskuissani laskutetaan liikaa.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun minulta otetaan liikaa laskuissa mutta nytten teen asiasta ilmoituksen että tämä pitää loppua tai teen ilmoituksen kuluttajavirastoon.

Tämä ei ole mitenkään oikein asiakasta kohtaan että huijataan rahaa asiakkailta. Ja jos ei tämä muutu niin muitakin operaattoreita on. Että pitää alkaa harkitsemaan operaattorin vaihtoa pian.

Huom: Perheessä on 2 liittymää Soneralla niin kummatkin liittymät pian vaihtaa operaattoria jos ei muutu tämä liikaa rahastus laskuissa.

Olen jo tähän liikaa laskutukseen kyllästynyt ja niin vihainen myös.

8 kommenttia

Moi mikado, Olemme saaneet samasta asiasta palautetta myös sähköpostitse. Asia on korjauksen alla. Jotta voimme tarkistaa laskusi, voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakasnumero lisätty.
mikado: Tein sinulle laskulle seitsemän sentin hyvityksen, joten voit vähentää sen laskun summasta. Asia on korjauksen alla, jotta seuraava lasku tulee sovituilla kuukausimaksuilla. Pahoittelen virhettämme.
Kun minulla on sähköinen lasku eli Sähköpostilasku.
Niin onko se mahdollista että saisin uuden laskun kokonaan korjauksella? Eli laskun missä olisi se 0,07 €uroa pois? Onko siitä isoa työtä mitätöidä vanhaa laskuani ja tehdä uutta kokokaan tilalle minulle?
Kun en välttämättä enään silloin sitä 0,07 €uroa muista vähentää kun laskun maksan.
Tai onko mahdollista sitä 0,07 €uroa hyvittää seuraavassa laskussa?
mikado: Tein hyvityksen sinulle tulleeseen laskuun. Mikäli vahingossa maksat seitsemän senttiä liikaa laskustasi, menee hyvitys automaattisesti seuraavalle laskulle. Hyvitystapauksissa emme lähetä uutta laskua, vaan laskun voi maksaa uudella summalla, mutta samalla viitenumerolla.
Selvä kiitos vastauksesta ja asian selvennyksestä.
Hei,

Tein reklamaation laajakaistan kytkennästä ja sain tekstiviestin, jossa kerrotaan hyvityksestä (20€). Tänään tuli lasku, missä ei ollut hyvitetty mitään. Lasku oli syyskuulle, eli tuleeko hyvitys vasta lokakuun laskuun?
Iltaa anttihoo,
kyllä juuri näin, tulet saamaan sinulle luvatun hyvityksen seuraavassa, lokakuun käyttöä koskevassa laskussa.

Vastaa