Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kekkeroone_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laskut on maksettu, mikset tiedot päivity

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Olen maksanut rästissä olleet laskuni 17.4.2014.
Miksi yksi maksetuista laskuista ei ole päivittynyt maksetuksi Sergelin kautta, vaikka sinnekin on ilmoitettu laskun maksamisesta?

Olisi mukava saada nettiyhteyteni ja Sonera Viihde palvelu auki.

Voisitteko vastata mahdollisimman pian?

Palautteena antaisin sellaista että miksi mainostatte sivuillanne, että teille voi jättää soittopyynnön, mutta se ei yrityksistä huolimatta onnistu?
1 vastaus
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Kekkeroone! Olitkin jo ollut yhteyksissä asiakaspalveluumme ja liittymä on avattu. Asia lienee siis kunnossa?

Ajanvarauksista sen verran, että aikoja on saatavilla aina tietty määrä per viikko ja ne tuppaavat loppumaan melko nopeasti. Vaihtoehtoisesti voit myös jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta tai ottaa yhteyttä vaikka Facebookissa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut