Laskutusongelma

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tässä n. kaksi viikkoa sitten sain laskun, jonka summa ei sitten ihan 'pitänyt paikkaansa'. Asia lähtikin hoitoon, ja piti olla kunnossa mutta korjausta asiaan ei kuitenkaan tullut. Jätin soittopyynnön tälle päivälle (asian suhteen 'hieman' kiire, koska eräpäivä 1.11) ja sitten tulikin puhelu, joka ei vastannut yhtään mihinkään. Yhdistettiin vain uuteen numeroon, ja lopuksi tokaistiin 'pieni hetki'. Pieni hetki on nyt kestänyt 2h 30 min, kun edelleen olen jonossa. Toivottavasti tämä nyt ei sentään minulle mitään maksa, mutta joka tapauksessa asialle tarvitaan nyt oikeasti jonkinlaista käsittelyä, eikä tyhjiä lupauksia.

5 kommenttia

Hei Talitor!

Katsoin tietojasi ja tästä on tullut päätös sopimuksen purkamisesta ja laite on tosiaan palautunut meille. Voin hoitaa asian täältä kuntoon. Ota yhteyttä, jos puhelimessa ei saadaa asiaan selvyyttä.
Selvä, mutta mitäs kautta saan tietää uuden laskun tiedot yms. jossa sitten on korjattu summa sekä muut asiat oikein?
Hei Talitor: Jos laskulle on tehty korjauksia, yleensä homma menee niin, että lasku maksetaan samalla viitenumerolla ja uudella summalla. Jos et ole aivan varma kuinka tässä tulisi menetellä, kannattaa laittaa meille soittopyyntö uudelleen tai olla yhteydessä Asiakaspalveluun. Saamme sillä tavoin sinun asiasi parhaiten hoidetuksi.
Huomauttaisin edelleen, että laskun eräpäivä on 1.11, ja uuden laskun summa on tiedoiltaan puutteellinen (olematon: mitään ei ole annettu, vaikka soittoa piti tulla). Soittopyynnön jättäisin, mutta kaikki vapaat ajat ovatkin eräpäivään mennessä varattuja. Jospa sieltä joku tämän luettuaan ottaisi jo huomenna yhteyttä, tässä vaiheessa minun ei pitäisi joutua enää jonottelemaan eikä soittelemaan maksullisiin asiakaspalvelu numeroihin.
Hei Talitor: Pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Meiltä löytyy nyt reilusti vapaita soittoaikoja. Varaahan sinulle sopivin aika Ajanvarauskalenteristamme niin pirautamme sinulle.

Vastaa