Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Siivooja_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lataa netin käyttöaikaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
https://www4.sonera.fi/lataus/lataa+saldoa

kyseiseltä sivulta ei ole nyt ainakaan kahteen viikkoon pystynyt ostamaan prepaid nettiin lisää käyttöaikaa, jos sitä on vielä jäljellä liittymässä. Onko tästä mitään inffoa missään, että meinaako kauankin jatkua. Se on vaikeaa mökiltä käsin ostaa lisää jos sen voi tehdä vasta netin sulkeuduttua...
1 vastaus
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Siivooja!

Kiitos viestistäsi. Sonera Easy Prepaid -nettiliittymiin on tehty muutoksia, joten joidenkin liittymien osalta nettikuukauden tilaaminen etukäteen ei toistaiseksi onnistu. Tästä ei ole erityistä infoa sonera.fi -sivuilla.

Jotta voimme tarkistaa liittymäsi tilanteen, lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi kyseisen Prepaid-nettiliittymäsi numeron ilman ensimmäistä nollaa. Numerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan Prepaid-liittymäsi numero ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.

Mikäli liittymääsi joudutaan tekemään toimenpiteitä, tulee sinun toimenpiteiden jälkeen sammuttaa laitteesi vähäksi aikaa, jotta tehdyt toimenpiteet astuvat voimaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut