Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Karuski_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymä katveessa, miten tehdä vikailmoitus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Ystäväni asuu Helsingissä Toukola/Arabianranta katvealueella ja huomasi, että Soneralle ei voi tehdä reklamaatiota liittymän toimimattomuudesta kuin puhelimitse. Miten tämä on mahdollista? Eikö tosiaankaan ole mahdollista lähettää sähköpostitse reklamaatioviestiä?
Olen itse käynyt nyt useamman kerran hänen osoitteessaan ja huomannut saman, työpuhelimeni (Soneran) ei löydä kenttää hänen luonaan, eikä kyllä dna:kaan, sen sijaan Saunalahti löytää. Eli kyse on katvealueesta. Asuinalue on verrattain uusi, eli ilmeisesit tukiasemia ei ole lähellä. Arabianranta on kyseessä ja Lontoonkatu. Asunto valmistunut lokakuussa 2012. Onko mitään toivoakaan saada alueelle toimivaa Soneran kenttää vai pitääkö vaihtaa Saunalahden liittymään, joka tuntuu olevan ainoa, jolla on kuuluvuus taloyhtiössä?
Mikä neuvoksi?
Miten tehdä reklamaatio kun ei voi soittaa eikä jättää soittopyyntöäkään, kun vastaus tulee olemaan "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".

Kyselee ystävänsä puolesta työpaikkaliittymän omistava Karuski
4 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Karuski! Ikävä kuulla, että yhteyden kanssa on ongelmia. Suosittelen ensisijaisesti jättämään asiasta vikailmoituksen Omien Sivujen kautta (vaatii sisäänkirjautumisen), jotta vikapalvelumme voi tarkistaa alueen tilanteen. Toivottavasti ongelma saadaan ratkaistua mahdollisimman pian.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Karuski_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok, laitoin kaverille sähköpostia ja kerroin asiasta. Itse en voi rekisteröityä, tekisin sen mieluusti myös, siis sen vikailmoituksen, kun kyse on työpuhelimesta enkä tiedä kuin oman puhelinnumeroni. Kaikki muu hoituu jossain muualla. En siis käyttelekään sitä työajan ulkopuolella kuin työsähköpostien katselemiseen ja säätietojen tarkkailuun, mutta näitä ei onneksi Arabiassa sitten voi tehdä kun ei ole kenttääkään 🙂
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voit jättää vikailmoituksen Omien Sivujen kautta, vaikka käytössäsi on yritysliittymä. Salasanan saat tilattua lähettämällä viestin SALASANA numeroon 15400 ja salasana lähetetään sinulle paluuviestillä. Käyttäjätunnuksena toimii puhelinnumerosi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Karuski_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noh, ystäväni totesi, että aivan liikaa vaivaa ja päätti lakkauttaa liittymän ja hommaa toisen tilalle. Tämä liittymän toimimattomuus on jo estänyt potentiaalisia työnantajia saamasta häntä kiinni, koska hän ei aluksi tajunnut että puhelin ei toimi kotona ollenkaan. Vasta kun hän alkoi saada tosi ihmetteleviä viestejä, hän tajusi. Siksi tämä monimutkaisuus reklamaation kanssa aiheutti nyt sitten liittymän lakkauttamiseen johtavan ratkaisun. En tee nyt sitten itsekään enää reklamaatiota, kun asia ei enää ole ajankohtainen.
Tämän osion uusimmat keskustelut