Hei.
Vaihdoin eilen (16.12.) Tele Finlandin liittymän Soneran Sopivaan (Suurenmoinen) hyvän tarjouksen osuttua kohdalle. Sain varsin pian tilauksen jälkeen viestin, jossa kerrottiin numeron siirtyneen Soneralle. Puhelimeni näyttää silti vieläkin että verkkona on Tele Finland Soneran sijaan, eikä uudelleenkäynnistäminen auta asiaan. Laittaessani datayhteyden päälle, näyttää se kuitenkin 4G:tä Tele Finlandin 3G:n sijaan, aivan kuten pitäisikin. Myös Omilla Sivuilla liittymätiedot näyttäisivät olevan oikein.
Pakettiin kuului myös Spotifyn 3kk Premium-jäsenyys, jota varten syötin tilauslomakkeeseen sähköpostiosoitteen ja haluamani käyttäjätunnuksen. Spotifyn käyttäjäsivujen mukaan tilissäni ei ole kuitenkaan tällä hetkellä Premium-jäsenyyttä.
Saisinko mahdollisimman pian selvityksen näihin ongelmiin.
-Antti