Liittymän vaihto

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Vaihdoin Saunalahdelta Soneraan. Tänään klo 15.32 oli SIM-kortin vaihto. Vaihdoin uuden SIMin kaksi tuntia sitten ja puhelin on ollut siitä asti täysin jumissa. Pyytää pin-koodia, mutta ei ota sitä vastaan. En myöskään saa virtaa pois päältä.
Katkon piti kestää "muutamia minuutteja". Mitä pitäisi tehdä?

5 kommenttia

Jos mahdollista, irroita puhelimesta akku, jos ei, boottaa puhelimesi.

Jos puhelimesi on applen tuote, suurimmassa osassa paina virtanäppäin + kotinäppäin pohjaan samanaikaisesti.

Kerrohan edistystä/lisätietoja puhelimesta ja liittymästä, niin voidaan autella.

~Nasse
Mulla on Lumia 520. Olen ottanut akun jo aiemmin pois, ei auttanut. En saa virtaa katkaistua, kun ei puhelin tottele pyyhkäisyä alaspäin.
Mulla on Lumia 520. Olen ottanut akun jo aiemmin pois, ei auttanut. En saa virtaa katkaistua, kun ei puhelin tottele pyyhkäisyä alaspäin.


Tämä mitä sanot, ei millään voi pitää paikkaansa. Jos otat akun irti, puhelin sammuu, varmasti. Toivottavasti oli kirjoittaessa ajatus katkos.

Tässä saat boottaus ohjeen lumiaasi, mutta HUOM! Tämän tehdessäsi, kaikki puhelimen muistissa oleva data häviää.

1. Sammuta puhelin (irroita vaikka akku)

2. Paina virtanappia, kunnes puhelin värähtää kerran.

3. Tämän jälkeen HETI paina äänenvoimakkuuden hiljennystä (pidä siis nappia pohjassa), kunnes näytölle ilmestyy huutomerkki.

4. Juo kuppi kahvia, odotellessa puhelimen käynnistymistä.


Toivottavasti lähtee puhelin toimimaan, mikäli ei, ihmetellään lisää.

~Nasse
Mitä tarkoitat datalla tässä kohtaa?
Otin akun taas irti, ei auttanut...

Timantti
Hei Timatti!

Tarkistin tietojasi ja liittymä on telefinlandin, joten emme pääse sitä täältä tarkemmin tutkimaan. Jos liittymä ei vielä toimi, niin kannattaa kokeilla sim-kortin irrottamista ja uudelleen laittamista, sekä nasse93:n ehdottamaa akun poistamista ja soft resettiä(Äänenvoimakkuus alaspäin ja virtanäppäin yhtä aikaa alas). Jos ei vieläkään toimi kannattaa olla yhteydessä Telefinlandin asiakaspalveluun, joko puhelinpalvelun tai sitten palstan/facebookin kautta. http://www.tele.fi

Vastaa