Lumia 900:n akkuongelmat

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Olen nyt noin viikon taistellut puhelimeni kanssa, tarkemmin ottaen sen akun kanssa. Sain ikään kuin korjattua akkuongelmani edellisen viikonlopun aikana antaen sen latautua pistokkeessa n. 2 päivää, jonka jälkeen puhelin ikään kuin heräsi jälleen henkiin, mutta muutama päivä tämän jälkeen akun ongelmat aiheuttavat jälleen vaivaa.

Olen yrittänyt tutkia internetin eri keskustelupalstoilta yms. tätä ongelmaa, joka nyt ilmeisesti joillain korjautuu joillain ei. Ja kyseinen ongelma on ollut melko monella. Itse akunkestoa en kritisoi eikä se ole huoleni aihe, vaan se, ettei akku lataudu kunnolla tai akun ylipäätään lautautumiseen saamiseksi saa ajoittain painia melko paljon. Luonnollisesti kun akkua nyt ei pysty kuin ajoittain ja hajanaisesti lataamaan, se on ehtinyt tyhjentyä sen verran, ettei puhelin kerta kaikkiaan pysty käyttämään ja lopulta edes käynnistämään. Laturissa ei ainakaan pitäisi olla vikaa, sillä se lataa muita puhelimia ihan hyvin ja on nimenomaan Nokian oma laturi, joka tuli paketin mukana.

Enää en aio odottaa kahta päivää vain saadakseni mahdollisesti puhelimeni eloon. Kannattanee viedä samantien huoltoon?

Ajattelin nostaa tämän asian esille, en nyt nopealla vilkaisulla löytänyt täältä palstalta aihetta ko. ongelmasta. Muilla samanlaisia kokemuksia?

1 kommentti

Hei Azemala!

Kuullostaa siltä että puhelin on kyllä huollon tarpeessa. Suosittelenkin että viet sen lähimpään Sonera Kauppaan josta he toimittavat sen edelleen Scf huoltoon. Laitteessahan on kahden vuoden takuu mikäli olet hankkinut sen meiltä määräaikaisella sopimuksella. Saat puhelimesi vihdoin siihen kuntoon jollainen sen kuuluukin olla!

Vastaa