Luvattua Spotify palvelua ei toimiteta

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain vahvistusviestin 24.10.2010, jossa kerrottiin että saisin 24 tunnin sisällä tarvittavat tiedot spotify palvelun aloittamiseen. Vaan nyt ollaan jo joulukuun puolella ja hiljaista pitelee sähköpostissa. Soneran tapa? Luvataan laajakaistan tilaajalle ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi palvelua, joka sitten toimitetaan mahdollisimman myöhään, ettei asiakas ehdi sentään koko kuukautta hyötyä ilmaisesta palvelusta. Ja toivovat tietysti että asiakas luulee että ilmainen kuukausi alkaa palvelun käyttöönotosta ja joutuu sitten maksamaan palvelusta kun kyse olikin laajakaistan alkamisesta kuluneesta kuukaudesta. Heh. Ja asiakaspalveluhan on Soneralla ollut aina loistavaa! Yritin varata aikaa asiakaspalveluun, että soittaisivat minulle päin, (ei tarttis työpäiväänsä jonottaa puhelimessa) vaan oliko siellä aikoja? No ei yhden yhtään. Loisto toimintaa.
Niin ja parastahan tässä on ettei tänne maalle toimita kukaan muu kiinteää yhteyttä, eli nalkissa ollaan maailman surkeimman yrityksen kanssa.

3 kommenttia

Kannattaa tarkastaa Spotify Premium -tunnusten tilanne asiakaspalvelustamme. Ajanvaraustenkin tilanne saattaa vaihdella päivittäin, mutta jos aikaa ei löydy, voit soittaa tai jättää Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Palvelupyynnön jättämistä varten tarvitset laajakaistaliittymäsi tunnuksen ja salasanan.
Samantapainen tilanne: Sain juuri käyttööni ADSL-liittymän. Kaikille uusille liittymän tilaajille piti mainosten mukaan tulla spotify premium 1 kk:n ajaksi. Sitä ei kuitenkaan ollut mukana palveluissa. Eikä sen tilaaminenkaan onnistunut suoraan palvelusivuilta vaan olisi pitänyt kasvattaa nopeutta?? Miten pitäisi menetellä että saisi Spotifyn aktivoitua ja käytöön? Liittymän numero 333-625716. ???
hehan29 kirjoitti:
Samantapainen tilanne: Sain juuri käyttööni ADSL-liittymän. Kaikille uusille liittymän tilaajille piti mainosten mukaan tulla spotify premium 1 kk:n ajaksi. Sitä ei kuitenkaan ollut mukana palveluissa. Eikä sen tilaaminenkaan onnistunut suoraan palvelusivuilta vaan olisi pitänyt kasvattaa nopeutta?? Miten pitäisi menetellä että saisi Spotifyn aktivoitua ja käytöön? Liittymän numero 333-625716. ???


Antamallasi liittymänumerolla ei ole tilattuna Spotify Premium-palvelua. Olethan yhteydessä Myyntipalveluumme p. 0800 133 133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) mikäli haluat palvelun käyttöösi.

Vastaa