Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
w33q_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 57 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Maksuaikaa laskulle ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Näet laskut vain asiakkuustunnuksella
Laskuarkiston voi nähdä vain liittymän omistaja. Jos olet liittymän omistaja, sinun tulee kirjautua uudestaan Omille Sivuille asiakkuustunnuksellasi. Jos et ole vielä luonut asiakkuustunnusta, voit rekisteröidä sen verkkopankkitunnuksillasi.


Olen kirjautunut uudelleen jo 10kertaa, mutta ei toimi.
3 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei W33q,

Oletko kokeillut kirjautua pankkitunnuksilla luoduilla käyttäjätunnuksilla? Mikäli sinulla ei vielä ole näitä tunnuksia, voit luoda ne tämän linkin kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
w33q,
Sen verran vielä tarkennusta; onko kyseessä laajakaista- tai matkapuhelinlasku? Näille laskuille on mahdollista omien sivujen kautta lisätä esimerkiksi maksuaikaa. Jos on kyse kaapelitv-laskuista, ei niitä ikävä kyllä Omien Sivujen kautta näe. Silloin maksusopimuksen voi tehdä Asiakaspalvelumme kautta numerossa 0200 17000.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
w33q_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 57 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mia kirjoitti:
w33q,
Sen verran vielä tarkennusta; onko kyseessä laajakaista- tai matkapuhelinlasku? Näille laskuille on mahdollista omien sivujen kautta lisätä esimerkiksi maksuaikaa. Jos on kyse kaapelitv-laskuista, ei niitä ikävä kyllä Omien Sivujen kautta näe. Silloin maksusopimuksen voi tehdä Asiakaspalvelumme kautta numerossa 0200 17000.


Laajakaista.
Tämän osion uusimmat keskustelut