Maksukehoitukset ja sähköpostilaskutus

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi,

Minulle tuli taas maksukehoituslasku sähköpostiini ja ajattelin aluksi, että olen varmaan taas unohtanut maksaa laskun. Aloin kuitenkin selaamaan Soneralta tulleita sähköpostejani ja huomasin, että kuukausi sitten oli tullut myös lasku, jossa oli maksukehoituslisä. Ei tässä mitään, mutta kumpanakaan kuukautena ei ole tullut sitä itse laskua ollenkaan, vaan suoraan maksukehoitusversiolliset. Ainoat mailit siis kesä- ja heinäkuussa ovat nämä kaksi laskua, johon on lisätty tuo 5 euroa (taisi olla myös vähän korkoa).

Mitä kohtaa en nyt ymmärrä tässä teidän maksukehoitus- ja/tai laskutusjärjestelmässä? Oletan, että sähköpostiin noi pitäisi edelleen tulla ihan normaalisti.. Maksoin nyt uusimman laskuni kuitenkin (20+5).

Bonuskysymys: Yritän päästä tonne laskuarkistoihin, niin en ole ilmeisesti tietoinen salasanastani ja yritin nyt (ja myös aikaisemmin) lähettää viestiä tonne 15400 ja viestiin SALASANA, mutta puhelin sanoo, että viestin lähetys epäonnistui. Onko vastaavia kokemuksia?

2 kommenttia

Vastauksen ottaisin mielellään mailiini, jonka varmaan näette tiedoistani. Kiitos!
Hei faija!

Maksukehoitusmaksut tulevat kahdelta ensimmäiseltä (huhti- ja toukokuun) laskuiltasi, joiden suoritukset ovat olleet hieman myöhässä. Maksukehoitusmaksut tulevat aina jälkijunassa, eli laskut ovat ihan perinteisiä, normaaleja laskujasi, niihin on vaan lisätty vanhan, myöhässä olleen laskun viivästyskulut.

Vastaa