Maksukehotus

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Emme ole saaneet lainkaan sähköpostiimme (pitäisi tulla kahteen sp.osoitteeseen) Soneralaskua jonka ep oli 15.7. Yhtäkkiä saamme jo maksukehoituksen jossa uhataan liittymän sulkemisella. Voisitte kyllä sen verran tarkkailla että onko asiakas tähän asti tunnollisesti maksanut kaikki laskunsa eli voisiko vika olla siellä päässä. Siis mistä johtuu että posti ei kulje ja joudummeko maksamaan kehoituksesta jotain jälkikäteen? Meidän perheellä on kaikki liittymät (myös laajakaista) teillä joten emme mielestämme ole huonoja asiakkaita. Vastausta odotellen....

5 kommenttia

Hei JykkeUolevi!

Olisiko tuo lasku mahdollisetsi mennyt suoraan roskapostiin sähköpostissasi? Sillä tuo matkapuhelinlasku on meiltä lähetetty onnistuneesti sähköpostiin 27.6.2013. Poistin nyt tuon maksukehoitusmaksun tulevalta laskulta joten sitä ei sinulta tulla perimään.

Mikäli lasku ei jatkossa saavu sähköpostiin, tutkimme asiaa tällöin tarkemmin.
Kiitos vastauksesta. Tuntuu kyllä kummalta jos ei kummankaan sähköpostissa näy sillä käytämme eri sähköpostisovelluksia. Seuraava lasku (ep 15.8) tuli normaalisti molemmille.
Katsellaan miten jatkossa sujuu....
Sama juttu kävi täällä, 15.7. eräpäivällä olevaa laskua ei löytynyt mistään sähköpostini kansiosta, enkä löytänyt sitä vaikka hain uudelleen kaikki deletoimani viestit. Muistutus tuli postissa tänään 1.8. Muut laskut ovat kyllä tulleet ihan normaalisti.
iselläni sama homma 😛 nyt huomasi kun tuli tuplat
ei tosiaan roskaposteistakaan löydy... uutiskirje kyllä löytänyt normaalisti perille

Vastaa