Maksullinen paperilasku

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei. Viihdepaketin uusi onnellinen omistaja tässä ensimmäinen lasku kädessään.

Onko siis tarkoutus, että kaikille uusille asiakkaille, lähetetään maksullinen paperilasku, asiasta enempää informoimatta ja kysymättä?
Aika tarkkaan tuli itsekkin sopimusta tehdessä sivuja selailtua, ja aspan kanssa juteltua, mutta eipä tuo missään esiin tullut.

Hyvän potinhan siitä toki firma kerää, jos kun tuo vajaa 2 euroa jokaiselta asiakkaalta kysymättä veloitetaan ja monihan sitä varmaan huomaamatta makselee pitempäänkin.

Eli tosiaan toivoisin, että asia selvemmin tulisi sopimusta tehdessä esiin, jotta jo ensimmäisen laskun sähköisena saisi. Nyt kovin ikävä rahastuksen maku jäi muuten hyvin toimineesta liittymästä.

1 kommentti

Hei rf6688kood!
Sähköiset laskutustavat ovat asiakkaalle maksuttomia. Suosittelen käyttöösi helppoa ja kätevää e-laskua, josta löydät lisätietoa täältä. Lasku on myös mahdollista toimittaa sähköpostiosoitteeseesi. Sähköpostilaskun voit tilata Omilla Sivuilla tai soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30, mpm/pvm).

Paperilasku on maksullinen, josta on mainittu Viihdepaketin palvelukuvauksessa, mutta toki myös myyntitilanteessa laskutustavasta tulisi sopia jo valmiiksi. Pahoittelen asian sinulle aiheuttamaa harmia. Olen välittänyt aiheesta palautetta eteenpäin.

Mukavia hetkiä Viihdepaketin parissa!

Vastaa