Matkapuhelinlaskut

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Oletteko Soneralla sitä mieltä että matkapuhelinlaskunne ovat asiakkaille helppoja ymmärtää ja ns. kuluttajaystävällisiä. Minä olen sitä mieltä ettei niihin todennäköisesti monikaan jaksa perehtyä eikä osaa niitä lukea. Itse katson siitä yleensä poikkeamat normaalilaskusta, jos niitä on. Nyt siis haluaisinkin kysyä omasta laskustani no 1103xxxxx, mistä on aiheutunut tämä palvelupuhelun osuus 57,0215. Luen kyllä laskusta että olen 3.9 soittanut numeroon 0200600***???? Tämä ei siis kerro että onko kyseessä soitto jolla olen pyrkinyt vikapalvelunne kautta löytämään vikaa nettiyhteydessäni tuona kyseisenä päivänä vai mistä se oikein johtuu. Tämä on siis n. tupla lasku verrattuna normaaliin laskuumme. Olisin kiitollinen jos pystytte antamaan tähän selvityksen ennen kuin joudun maksamaan ko. laskun. Puhelimitse en enää uskalla asiaa kysellä suuren lisälaskun pelossa !

Moderoitu laskunroa. t: Sonera

1 kommentti

Mainitsemasi puhelinnumero 0200600xxx viittaa kyllä Helpson-palvelun aiempaan palvelunumeroon (0200 600600). Emme tätä kautta pysty tutkimaan asiaa tarkemmin. Jos haluat tarkistaa asian, voit liittymän käyttäjänä tilata täydellisen puheluerittelyn, jossa näkyy koko puhelinnumero. Erittelyn tilaaminen onnistuu normaalihintaisen asiakaspalvelunumeron 0200 17000 kautta (mpm/pvm). Vaihtoehtoisesti voit jättää yhteydenottopyynnön Omilta Sivuilta tai ajanvarauskalenteriimme.

Olemme panostaneet laskun luettavuuteen paljon, joten kaikki palautteen sen osalta ovat tervetulleita. Onko sinulla ehdotuksia, miten voisimme vielä parantaa laskun ulkoasua?

Vastaa