Menee vaikeaksi

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten soneran verkkoasiointi on tehty näin järjettömän vaikeaksi.

Eikö nyt yhdellä tunnuksella voi hoitaa kaikkia asioita.??

Tietysti palautteen anto on vaikeampaa. Kaikki ei viitsi kahden tunnuksen politiikkaa.

Mutta varsinaisesti

Miksi Spotifyä pakko syötetään verkko tilauksen yhteyteen.

Itse en tee sillä todellakaan yhtään mitään???

Jos jotakin tarjotaan "ilmaiseksi" niin se myös sitten on sitä. Eikä sitä mitenkään erikseen tarvitse ilmaisen jakson jälkeen perua.

Voisiko tälle asialle tehdä sellaisen valinna, että sitä ei tarvitse tilata jos ei TODELLAKAAN HALUA.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Voisithan tarkentaa mitä tunnuksia tarkoitat, laajakaista tunnuksia (esim. matti-2) ja Sonera tunnuksia? Sonera luo automaattisesti laajakaista tunnuksen ja kun kerran yhdistät sen Sonera tunnukseesi, jonka luot itse, niin laajakaista tunnuksen voi tämän jälkeen unohtaa.

Onhan systeemi,hieman hölmö, mutta siitä voi kiittää neroja jotka ovat rakentaneet järjestelmää.

Sonera Viihteessä ja Sonera Viihde netissä ja mobiilissakin on eri tunnukset, sillä ne ovat kaksi eri palvelua.
TESTI6 kirjoitti:
Miten soneran verkkoasiointi on tehty näin järjettömän vaikeaksi.

Eikö nyt yhdellä tunnuksella voi hoitaa kaikkia asioita.??

Miksi Spotifyä pakko syötetään verkko tilauksen yhteyteen.
Itse en tee sillä todellakaan yhtään mitään???



Hei TESTI6 !

Sonera Tunnus on juuri tehty sen vuoksi, että sillä pystyt hoitamaan kaikki liittymäasiasi kerralla. Yhdellä kirjautumisella.
Spotifya ei pakkosyötetä, vaan se on tilausta tehtäessä helposti ruksattava pois, jos ei sitä haluta.

Vastaa