Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ValokuituNalle_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 34 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mihin "lisää maksuaikaa" tiedot ovat hävinneet?

Eli tälle laskulle lisäsin maksuaikaa ajat sitten (
Laskun numero
66867458
Asiakasnumero
1012268729
Laskun päiväys
21.12.2012
Yksilöintitieto
2924603 ) nyt huomasin, että eräpäivä on palautunut takasin, eli 7.1. 2013??? Kun menee tarkistaa maksusuunnitelmatiedot näkyy:

Maksuaikaa laskulle
Laskumapista valitsemasi laskutyypin mukaisia laskuja ei löydy avoimena. Mikäli laskumapissa on useamman laskutyypin laskuja (esim. Matkapuhelin, Laajakaista, Puhelin) voit vaihtaa Laskun tyyppiä klikkaamalla haluamasi laskutyypin laskunumeroa ja valitsemalla uudelleen Lisää maksuaikaa -painiketta.
??
Mitään muistutusta tästä ei ole näkynyt, joten maksusuunnitelma lienee tietokannoissanne joka tapauksessa, vai onko?


Tiedot ovat palautuneet, joten asia ok. Ylläpito voi poistaa tämän viestin.
Blackstorm Omega W8770 - Core i7 3960X / 32 GB / 3 x GTX680 / 512 GB SSD / 2 TB HDD / BLU-RAY / WIN8
1 vastaus
Teea-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 263 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei ValokuituNalle ,

hyvä homma että asiat selvisi 🙂

varmistan vielä sinulle miltä maksusopimukset näkyy täältä päin katsottuna.

Laskun 66867458 uusi eräpäivä on 11.2.2013 ja laskun 67239326 uusi eräpäivä on 18.3.2013.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera