Mikäs nyt pätkii

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Koti TV, kuukausia ongelmitta toiminut, alkoi tänään hyytymään. Muutaman minuutin kun on katsonut niin ääni katoaa ja kuva pysähtyy. Kun vaihtaa kanavaa, kuva lähtee taas liikkeelle.
Resetointikaan ei auta.

4 kommenttia

Itsellä ei pätki noin rajusti mutta huomaa että kuva nykii. Tuli sellainen mieleen että voiko olla että adls:än kaista ei välillä riitä koti-tv:een toimintaan. nopeus kuitenkin vaihtelee aika paljon. eikä ole se mitä on maksimi. Tähän lisätäkseni niin parantakaa digiboksin toimivuutta. Ei ole mukava vaihtaa kanavaa kun se on niin hidasta ja boksin toiminta muutenkin on hidasta.

Miksi välillä näkyy epg:ssä sama ohjelma kahteen kertaan? kaapelipuolella oli sama ongelma ja sitä jo silloin ihmettelin. Ajat ei aina pidä paikkaansa, mistä sitä tietää että mitä tallentaa. Sekä jos hakee epg:stä jotain ohjelmaa haulla niin saa kaksi samaa ohjelmaa joista toisessa on kanava kuvake ja toisessa ei.
Koti TV:n toimivuuden ongelmiin kannattaa kokeilla auttaako Motorola IPTV-digiboksin täysi resetointi. Toimenpide on neuvottu Ohjeet ja vinkit -sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet ja ohje alkaa otsikon Digiboksin resetoiminen alapuolelta.

Eihän resetointi mahdollisiin laajakaistayhteyden ongelmiin auta, mutta eri tyyppisiin IPTV-digiboksin toiminnan häiriöihin siitä on apua.

Koti TV -palvelun viasta voi ilmoittaa Vikapalveluun joko soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm) ja valinnat 1 (näppäinvalikko) > 3 (Sonera TV) > 2 (Koti TV) tai TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.
Onkohan tähän tullut selvyys? Minulla on samanlaista ongelmaa nyt. Ajattelin vain vielä tarkistaa, ettei vika johdu minusta vaan jostain muusta. 99€ lasku turhan takia ei houkuta.
jampa kirjoitti:
Onkohan tähän tullut selvyys? Minulla on samanlaista ongelmaa nyt. Ajattelin vain vielä tarkistaa, ettei vika johdu minusta vaan jostain muusta. 99€ lasku turhan takia ei houkuta.


Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata sen perusteella Koti TV toimintaaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Vastaa