Miksi Hot Rod onkin Jesse Kaikuranta?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tuo ohjelmaopas ei pelitä ihan kunnolla. Olin aikonut tallentaa elokuvan Hot Rod, ja kun tallennuksia digiboksilla selailin, siellä näkyikin listattuna kahden tunnin mittainen tallennus. Ryhdyin äsken elokuvaa jo katsomaan, ja kymmenen minuutin jälkeen olin jo mukavasti kiinni elokuvan tunnelmassa. Sitten se katkesi. Tallenne oli pituudeltaan 15 minuuttia. Kun nyt katson tallennuksia selaimella etätallennussivuilla, siellä näkyykin kyseisen elokuvan tilalla Jesse Kaikurannan musiikkivideo.

Ei ihan sanat riitä taas kuvailemaan kuinka tyytyväinen olen tähän Soneran tarjoamaan TV-palveluun.

Jotain hämärää tuossa ohjelmaoppaassa on, koska jos nyt vaikka katson LIV-kanavan ohjelmia tälle illalle, siellä näkyy peräkkäin neljä jaksoa Sinkkuelämää ja alkamisajat ovat 22:55, 23:00, 23:30 ja 23:35. Mitä ovat nuo viiden minuutin haamuohjelmat ja miksi Jesse Kaikuranta oli haamuillut itsensä Hot Rod -nimiseksi? Voittekos vaikka korjata? Niin ja mistäs mä nyt sitten pääsen näkemään loput tuosta elokuvasta?

1 kommentti

jaksulaa kirjoitti:
Mitä ovat nuo viiden minuutin haamuohjelmat

Noita haamuohjelmia on näkynyt jo kuukausien (vuoden?) ajan, ja vika on ollut pitkään Soneran tiedossa.

Toukokuun puolella totesivat että "Korjaus tähän ongelmaan on työn alla. Tarkempaa aikataulua ei kuitenkaan ole vielä antaa.".

Soneran oma suositus on nauhoittaa kaikki haamuohjelmat, siten oikea ohjelma tulee todennäköisimmin nauhalle.

Vastaa