Miksi KotiTV tarjous ei ole voimassa kiinteistökohteissa?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Soneran onnenpekka mainoksen nähtyäni kiinnostuin KotiTV palvelusta kovasti ja soitin asiakaspalveluun varmistaakseni saako kyseisen palvelun minun huoneistooni. Kyllä saa, mutta pettymys oli suuri kun asiakaspalvelija ilmoitti, ettei onnenpekka mainoksessa mainittu tarjous ole voimassa minulle, koska Soneralla on kiinteistösopimus taloyhtiöni kanssa. Itselläni on siis 100/10M laajakaista extra liittymä.

Ymmärsinkö siis oikein, jos taloyhtiölläni ei olisi kiinteistösopimusta Soneran kanssa ja itselläni olisi "tavallinen" 100/10M laajakaista extra liittymä, niin saisin KotiTV palvelun onnenpekka mainoksessa mainitulla tarjoushinnalla? Mutta nyt kun taloyhtiöni maksaa Soneralle kiinteistösopimuksesta, ja minä maksan vielä lisää tuosta 100/10M laajakaista extra liittymästä, niin en tarjousta saa?

Ymmärrän kyllä, että Sonera haluaa sitouttaa laajakaista-asiakkaitaan tällä KotiTV määräaikaistarjouksella mutta kiinteistökohteitako sitten ei tarvitse sitouttaa, koska he ovat jo sitoutuneita kiinteistösopimuksensa takia? Melkoista syrjintää tämäkin. 😞 En tunne olevani onnenpekka. Tekisi mieli vaihtaa kilpailijoiden palveluihin.

3 kommenttia

Kiinteistösopimuskohteisiin ei ole voimassa Koti TV:n tarjouskampanjat eli palvelusta veloitetaan normaalihinta. Toisaalta kiinteistösopimusasiakkaille itse laajakaistaliittymä on normaalia edullisempi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Voiko Kia-autonomistajalle myydä polttoainetta kalliimmalla koska "säähän maksoit autostas vähemmän kuin muut"? No toki mutta taitaa Kian omistaja mennä muualle tankkaamaan. Onneksi tässäkin tapauksessa voi äänestää jaloillaan. Ilmaisia peruskanavia kun saa muualtakin. Hassua muutenkin että ensin pitäisi maksaa rahaa, jotta sitten voisi maksaa lisää rahaa maksukanavista tai vuokravideoista.

Ei tuossa tarjouksen rajoituksessa ole kuluttajan kannalta mitään järkeä. Vittuilua tuo lähinnä on kiinteistösopimusasiakkaita kohtaan, varsinkaan kun onnenpekka mainoksessa ei kyseistä rajoitusta mainita.
Chromexnet kirjoitti:
Voiko Kia-autonomistajalle myydä polttoainetta kalliimmalla koska "säähän maksoit autostas vähemmän kuin muut"? No toki mutta taitaa Kian omistaja mennä muualle tankkaamaan. Onneksi tässäkin tapauksessa voi äänestää jaloillaan. Ilmaisia peruskanavia kun saa muualtakin. Hassua muutenkin että ensin pitäisi maksaa rahaa, jotta sitten voisi maksaa lisää rahaa maksukanavista tai vuokravideoista.

Ei tuossa tarjouksen rajoituksessa ole kuluttajan kannalta mitään järkeä. Vittuilua tuo lähinnä on kiinteistösopimusasiakkaita kohtaan, varsinkaan kun onnenpekka mainoksessa ei kyseistä rajoitusta mainita.


Samaa mieltä Choromexnetin kanssa, aika käsittämätöntä toimintaa, voi olla että kiinteistökohteet saa netin hieman edullisemmin, mutta onko loppupeleissä kuitenkaan niin? Taloyhtiö on joutunut maksamaan kalliit perustamiskustannukset jotka tietenkin veloitetaan vastikkeessa jokaiselta asukkaalta. Olisi kyllä oikeus ja kohtuus että myös kiinteistökohteissa olisi tuo sama tarjous voimassa.

Vastaa