Miksi minun pitää maksaa Soneran tekemästä mokasta?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain 1204,21 € laskun, joka osottautui lopulta Soneran laiteviaksi. Sonera ei pystynyt selvittämään laskun eräpäivään mennessä mistä ylisuuri lasku johtui. Minun piti itse pyytää puheluerittely ja pyysin myös eräpäivän siirtoa, ettei viivästyskorko alkanut juosta. Nyt minua laskutetaan puheluerittelystä 9€ ja 9,99€ jokin muu maksu, jonka oletan olevan eräpäivän siirtomaksu. Kysyn miksi minun pitää maksaa ko. maksut? Omat sivuni eivät toimi, vaikka olen kirjautunut sinne pankkitunnuksilla uudelleen ja luonut uudet tunnukset, en voi hoitaa sitä kautta mitään. Asioiden hoito on kyllä todella työlästä Soneran kanssa.

4 kommenttia

Hei khha2103!

Pahoittelut tilanteesta. Sopiiko että laitan soittopyyntöä kotiasiakaspalveluumme koska kyse on lankanumeron laskutuksesta? He ovat sinuun sitten yhteydessä tämän asian tiimoilta ja saat asian varmasti hoidettua. Ilmoittele jos tämä ratkaisu sopii sinulle.
Hei,
Sopii minulle, odottelen soittoanne:)
Moi khha2103! Soittopyyntö on nyt jätetty ja meiltä otetaan sinuun päin yhteyttä 🙂
Hei,
Asia on kunnossa kiitos:)

Vastaa