Milloin ilmainen kokeilukuukausi päättyy? Sivuilla ei pvm!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Otin kokeiluun Soneran asiakkailleen tarjoaman ilmaisen kokeilujakson seuraavista:

Mtv Total 1 ilmainen kk
HBO 1 ilmainen kk

CHL Total ainako ilmainen!?

Peruspaketti tallennuksella 6 ilmaista kk

Tänään kännykkääni tuli viesti, että maksullisuus alkaa!

Mutta mielestäni 1 kk ei ole vielä täynnä!?

Yritin etsiä tietoja Sonera omilta sivuilta,
mutta siellä ei ole kerrottu edes paketin aloituspäivää!
Vain "voimassa toistaiseksi"!

Yritin kysyä Facebookin kautta ja sieltä vain neuvottiin sulkemaan omasivujen kautta kun tahtoo!

Mutta..

1) Mistä tiedän milloin tuo ilmaisuus oikeasti päättyy?
Siitä olen varma, ettei 1 kk ole vielä täynnä!

2) voinko luottaa siihen, että maksuvelvollisuus katkeaa heti kun suljen omilta sivuilta,
kuten Heikki Facebookin kautta opasti.

3) voitteko tällä pyynnölläni ystävällisesti ladata ilmaiset kokeilut katkeamaan viimeiseen ilmaiseen käyttöpäivään?

Odottaisin siihen asti, miten palvelun tekniikka kehittyy!
Tähän asti ollut suoraan sanoen aika kökkö tuo kännykkäliittymä
(kirjoitin siitä aiemmin, toiveissa on, että joku reagoi palautteeseen
ja teknisiä parannuksia olisi tulossa)

Kiitos!

3 kommenttia

Hei mitenmodeemiauki!

Paketit on kytketty sinulle 30.9. joten maksuttomuus päättyy tämän kuun lopussa, 29.11. Sait varmaan tilausvahvistuksen kun paketit kytkettiin, siitähän tuon tilauspäivän voi tarkistaa. Omien Sivujen kautta sitä ei ainakaan toistaiseksi näe.

CHL on maksuton puolen vuoden ajan ja se päättyy automaattisesti puolen vuoden jälkeen. Nuo muut paketit tulee asiakkaan erikseen irtisanoa. Jos haluat että irtisanomme HBO:n ja MTV:n tästä, tarvitsemme vielä syntymäaikasi varmistuksena. Sitä et varmaankaan halua näin julkisella palstalla luovuttaa. Voit olla yhteydessä esim. Omien Sivujen chat palvelun kautta josta irtisanominen hoituu myös näppärästi. Ja jos irtisanot paketit Omien Sivujen kautta itsepalveluna, voit olla varma että homma hoituu sitä kautta myös.

Kiitokset palautteesta. Laitamme sen ehdottomasti eteenpäin Mobiiliviihteestä vastaavalle taholle. Palvelua kehitetään kyllä jatkuvasti, joten parannusta on varmasti luvassa jollain aikataululla.
Kiitos nopeasta ja kattavasta vastauksestasi!
Oletan että tarkoitat varmaankin 29.10.

Synttäreille voisi tulla ruuhkaa, jos alkaisi julkisesti ilmoitella! ;)
Joten palataan tarvittaessa chatin kautta!

Kiitos! 🙂
mitenmodeemiauki. Juuri näin. Kiitos korjauksesta ja tarkkanäköisyydestä. Illan hämärtyessä kuukaudetkin näköjään alkaa sekoittua 🙂 Mutta joo, 29.10. ilmainen kuukausi päättyy. Ja ole tosiaan tarvittaessa chatin kautta yhteydessä jos ei itsepalveluna jostain syystä onnistu.

Vastaa