Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
J0ndre_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minun Sonera sovellus iPhone 4, iOS 6 päivitys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve!

elikkäs tämmöinen probleema olis että, kun päivitin oman iPhone 4 puhelimeni uuteen iOS 6 käyttikseen lakkasi Minun Sonera sovellus toimimasta.

Aina kun yrittää kirjautua sisään pomppaa virhe teksti.
''Virhe Teksti:''
Palvelun asetuksia ei saatu päivitettyä. Tarkista verkkoyhteytesi ja yritä myöhemmin uudelleen.

En tiedä johtuuko vika varsinaisesti päivityksestä vai mistä se johtuu =D mutta olisiko teillä jonkinsortin tietoa kyseisestä systeemistä.

Sovellus on nyt kolmeen kertaan asennettu uudelleen ja sama vika jatkuu.

Kiitos jo etukäteen.
-joonas
3 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi J0ndre! Voisit aluksi kokeilla käynnistää puhelimen uudestaan. Mikäli tästä ei ole apua, kokeile nollata verkkoasetukset puhelimesta kohdassa Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Matkapuhelindataverkko -> Nollaa asetukset. Samalla häviää myös mahdollinen WLAN-salasana, mutta ei mitään muuta sisältöä.

Jos verkkoasetusten nollauksesta ei ole apua, niin suosittelen ottamaan yhteyttä vikapalveluumme joko soittamalla 0206 90101 arkisin 8-20 ja la 9-16.30 tai jättämällä palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
askokauppi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Johannes kirjoitti:
Moi J0ndre! Voisit aluksi kokeilla käynnistää puhelimen uudestaan. Mikäli tästä ei ole apua, kokeile nollata verkkoasetukset puhelimesta kohdassa Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Matkapuhelindataverkko -> Nollaa asetukset.


Tuo asetus lienee iOS 6:lla siirretty paikkaan: Asetukset > Yleiset > Mobiilidataverkko > Nollaa asetukset. Tein tuon ja käynnistin vielä puhelimen uudelleen sen jälkeen. Ei auttanut.

Minun Sonera suoraan kännykkäsovelluksena on mielestäni hyvä idea, ja haluaisin käyttää sitä (mm. seuratakseni saldoa). Jään odottelemaan iOS 6-yhteensopivaa versiota, ilmeisesti.

JATKOA: iOS 6-sopiva versio (3.2.2) on näemmä saatavilla. Kiitos. 🙂
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei askokauppi.

Korjattu versio Minun Sonera-sovelluksesta on tosiaan eilen tullut saataville Appstoreen, joten nyt pitäisi toimia!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut