Minun Sonera sovellus iPhone 4, iOS 6 päivitys

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve!

elikkäs tämmöinen probleema olis että, kun päivitin oman iPhone 4 puhelimeni uuteen iOS 6 käyttikseen lakkasi Minun Sonera sovellus toimimasta.

Aina kun yrittää kirjautua sisään pomppaa virhe teksti.
''Virhe Teksti:''
Palvelun asetuksia ei saatu päivitettyä. Tarkista verkkoyhteytesi ja yritä myöhemmin uudelleen.

En tiedä johtuuko vika varsinaisesti päivityksestä vai mistä se johtuu 😃 mutta olisiko teillä jonkinsortin tietoa kyseisestä systeemistä.

Sovellus on nyt kolmeen kertaan asennettu uudelleen ja sama vika jatkuu.

Kiitos jo etukäteen.
-joonas

3 kommenttia

Moi J0ndre! Voisit aluksi kokeilla käynnistää puhelimen uudestaan. Mikäli tästä ei ole apua, kokeile nollata verkkoasetukset puhelimesta kohdassa Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Matkapuhelindataverkko -> Nollaa asetukset. Samalla häviää myös mahdollinen WLAN-salasana, mutta ei mitään muuta sisältöä.

Jos verkkoasetusten nollauksesta ei ole apua, niin suosittelen ottamaan yhteyttä vikapalveluumme joko soittamalla 0206 90101 arkisin 8-20 ja la 9-16.30 tai jättämällä palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.
Johannes kirjoitti:
Moi J0ndre! Voisit aluksi kokeilla käynnistää puhelimen uudestaan. Mikäli tästä ei ole apua, kokeile nollata verkkoasetukset puhelimesta kohdassa Asetukset -> Yleiset -> Verkko -> Matkapuhelindataverkko -> Nollaa asetukset.


Tuo asetus lienee iOS 6:lla siirretty paikkaan: Asetukset > Yleiset > Mobiilidataverkko > Nollaa asetukset. Tein tuon ja käynnistin vielä puhelimen uudelleen sen jälkeen. Ei auttanut.

Minun Sonera suoraan kännykkäsovelluksena on mielestäni hyvä idea, ja haluaisin käyttää sitä (mm. seuratakseni saldoa). Jään odottelemaan iOS 6-yhteensopivaa versiota, ilmeisesti.

JATKOA: iOS 6-sopiva versio (3.2.2) on näemmä saatavilla. Kiitos. 🙂
Hei askokauppi.

Korjattu versio Minun Sonera-sovelluksesta on tosiaan eilen tullut saataville Appstoreen, joten nyt pitäisi toimia!

Vastaa