Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
passukka_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä lasku viipyy?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilausnumero: 6035146
Toimitusaika: 29.07.2014 08:00-20:00
Laajakaista saatiin ,mutta ei laskua.

Olenko turhan hättänen vai täh?

Omien sivujen linkit ?

Omien sivujen Laskuarkisto linkkiä klikatessa....

" Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla"

Mistä näitä saa? 😉
1 vastaus
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi passukka,
Kaista on ilmeisesti ihan uusi, eli laskua ei vielä kuulu tullakkaan 🙂 Kiinteässä laajakaistassa laskutus on aina jälkikäteinen.
On mahdollista, että Omien Sivujen tunnukset eivät ole vielä aktivoituneet, jos kaistan kytkentä on tehty ihan lähiaikoina. Kannattaa kokeilla uudelleen parin päivän päästä 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut