Mistä näkee montako elokuvaa "maksutta"?

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Uudistin viihdepalveluiden tilauksen ja myyjä kertoi ,että saan 10 maksutonta video vuokrausta (ja ei siinä vielä kaikki myös 2kk sitä kanavaa ja 1kk tuota kanava pakettia ja vuoden discoveryä..). nyt mietin, että missähän ne näkyisivät jos ne olisivat tulleet, siis nämä video vuokraukset? ainut minkä löysin oli, että olen vuokrannut 2 elokuvaa ja niiden hinnat.

sattuikohan nyt käymään vaan niin, etten saanutkaan näitä maksuttomia vuokrauksia 😞 ?
Välillä ei logiikka riitä löytämään tietoa .

8 kommenttia

Hei Petteri78!

10 ilmaista vuokraleffaa kuuluu uuden Viihteen tilaukseen, päivityksen yhteydessä sitä etua ei saa. Ja tämä olisi toki myyjänkin pitänyt tietää ja mainita -tai oikeastaan jättää mainitsematta. Kerrotko mitkä leffat vuokrasit, niin hyvitän ne tulevalle laskullesi.

Sen sijaan kanavapakettien ilmaiset kuukaudet koskevat uusia Viihteitä sekä päivityksiä.
Hei! Minulla sama ongelma kuin Petterillä. Minä tilasin uuden Sonera viihdepaketin ja siihen luvattiin ne 10 ilmaista elokuvaa. Videovuokraamossa näkyy vuokratut eokuvat ja niiden hinnat. Pitäisikö niiden näkyä siellä maksuttomina vai näkyykö ne vasta ensimmäisessä laskussa? Hämäävää on myös se, ettei tilausvahvistuksessa puhuta mitään ilmaisista elokuvista. Haluaisinkin vain varmistaa, etten joudu turhaan maksamaan elokuvista, joiden olen luullut olevan ilmaisia.

T:Kaisa
Hei kaava!

Viihteen valikko näyttää vuokrauksen yhteydessä sekä ostoja tarkisteltaessa leffojen normaalihinnat. Summat eivät kuitenkaan päädy laskulle asti kun kyseessä on 10 leffaa kolmen kuukauden kulessa uuden Viihteen kytkennästä. Tämä on automaattitarjous, mutta kyllä siitä pitäisi olla maininta tilausvahvistuksessa.
Hei no voi höh..
No hyvä jos ei tarvitse soittaa takaisin tälle J.Martikaiselle kun päivityksen myi :)

Ehdin vuokrata vain 2 elokuvaa joista toinen oli texasin moottorisaha murhaaja 27.07.2013-29.07.2013 VoD 4,54€ ,mutta mikähän se toinen oli joku thrilleri sekin oli 26.072013- 28.07.2013 VoD 3,53€

ok kiitoksia. 🙂
Petteri78: No niin, nyt on hyvitys 8,07e laitettu tulevalle laskullesi.
Pahoittelut vielä, että sinulle on annettu virheellistä informaatiota myyntitilanteessa.
Aurinkoista kesänjatkoa sinne!
Moi,

Juu itsekin elänyt siinä luulossa, että on vielä leffoja säästössä.
Ei ollut tietoa "määräajasta" jonka sisään ilmaisleffat pitäisi käyttää.
Nyt säästäväisyys kolahti sitten omaan nilkkaan 8(
Moikka!

Otettiin alkusyksystä viihdepaketti ja saatiin noi 10 ilmasta leffaa. Näkeekö sen jostain, että onko ne jo käytetty? Etin niitä vaikka mistä täältä omasta palvelusta mutta ei löydy. Yhtään laskua ei olla vielä saatu, joten niistäkään ei voi tarkistaa....
Hei hopojahenna

Näet tekemäsi vuokraushistorian kun menet viihdepalvelussa Menu valikkooon --> tietoa palvelusta --> vuokraukset.

Tarkisin kuitenkin tekemäsi vuokrauset ja kaikki kymmenen vuokrausta näyttäisi olevan käytetty eli etu on tullut kuitattua 🙂

Vastaa