Modeemin toimitusaika?

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moikka! Elikkä lähdin kyselemään mitkä teillä on normaalit modeemin toimitusajat? Tilasin teiltä siis netin, jonka yhteydessä oli mahdollista ottaa modeemi samaan pakettiin 0e.. Tilausvahvistus tuli 14.1.2014 ja nettikäytiin kytkemässä kerrostaloasuntooni 23.1.2014, mutta netistä en niin kauheasti hyödy kun ei ole modeemia jotta nettiä voisin käyttää.. Onko näin pitkät toimitus ajat ihan normaali käytäntö vai onko tapahtunut jotain sekaannuksia? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne

9 kommenttia

Hei sini++,

Modeemi on ollut Postissa noudettavissa jo 15.1. ja siitä olisi sinulle pitänyt tulla ilmoitus. Eikö sinulle ollut tullut mitään viestiä tähän liittyen.

Lähetin sinulle hetki sitten yhteystiedoissasi näkyvään numeroon tuon Postin seurantatunnuksen.
Jees, kiitos tiedosta! Aikaisemmin ei ole minkään näköistä ilmoitusta tullut modeemia koskien.
Hei sini++,

Harmi ettei ilmoitus ole löytänyt perille, muttä hyvä että tulit kysyneeksi tämän perään. Paketti kannattaa käydä noutamassa mahdollisimman pian, ettei Postista ehditä lähettelemään pakettia takaisin.
Itselläni kävi samoin. Postista ei tullut koskaan ilmoitusta, koska Sonera oli laittanut paketin päälle eri puhelinnumeron kuin oli tilauksessani.
No täytyy sanoa että hidasta on. 24kk sopimus päättyy 30.04.2014, eikä luvattua wlan modeemia ole vieläkään kuulunut.
Hei SONETTI76,

Vilkaisin tietojasi ja kyllä sinulle on ilmainen modeemi luvattu vajaa kaksi vuotta sitten. Tietojeni mukaan et asiasta ole kuitenkaan ollut yhtedessä mutta modeemi ei ilmeisesti ole sitten ollenkaan sinulle saapunut? Mikä modeemi sinulla on nyt tämän ajan ollut käytössä?
Modeemina on ollut joskus aikoinaan elisalta saatu bewan box. (valkoinen jossa lukee isolla elisa). Oli silloin kaikenlaista muuttohässäkkää ja muuta, ja olin jo unohtanut koko asian. Pari päivää sitten sain soneralta tarjouksen sopimuksen jatkamisesta, ja tuli mieleen että on se modeemi edelleen saamatta.
Hei SONETTI76,

Kyllä tuo modeemi sinulle ilman muuta kuuluu ja suosittelen tuosta liittymäsopimuksesta juttelemaan meidän myyntipalvelun kanssa samalla. Tein tästä soittopyynnön jotta oltaisiin sinulle yhteydessä mutta voit myös itse soittaa ilmaiseen myyntipalvelun numeroon 0800 133 133 niin hoidetaan asia nyt alta pois.
Asia on sovittu puhelimitse, ja modeemi luvattu lähettää. Saa sitten nähdä tuleeko vieläkään ;)

edit.

Modeemi on viimein saapunut. Kiitokset asian hoitamisesta 🙂

Vastaa