Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jlansisaari_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Muutto ulkomaille. Soittopyyntö!!!!!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

yritän sulkea (tai jokin muu ratkaisu) puhelinliittymääni ulkomaille muuton vuoksi ja tietenkäänhän sitä ei voi tehdä netissä vaan täytyy nimenomaan soittaa. No se ei ole aivan ilmaista täältä ulkomailta. Yritin ensimmäisen kerran soittaa ja puhelu katkesi parin minuutin odottelun jälkeen. Ajattelin että painoin vahingossa punaista luuria ja soitin uudestaan. Odotin jonossa 15 (!) minuuttia ja puhelu katkesi jälleen ja tällä kertaa en painanut luuria, koska erikseen varoin sitä ensimmäisen katkeamisen jälkeen. Vaadin, että soitatte minulle Soneralta asian ratkaisemiseksi!! Ei ole mitään järkeä soitella kalliisti enkä koskaan saa puheluani perille.

Turhautunein terveisin
1 vastaus
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jlansisaari !

Pahoitteluni, että et päässyt asiakaspalveluun soittamalla läpi. Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin voimme sen avulla tarkistaa liittymätietosi. Kaikista näppärin tapa ulkomailtapäin hoitaa asia on olla yhteydessä Facebookin yksityisviestin kautta. Voit laitella sinne meille viestiä, niin hoidetaan liittymäasia kuntoon!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu