Mikähän mättää, kun olen laittanut otsikon mukaiseen laitteeseen WLAN:in päälle, mutta WLANin merkkivalo ei pala reitittimessä. Tarkoitus oli saada asunnon läppärit verkkoon ilman piuhoja mutta eipä onnistu.
Pitääkö tämä kiikuttaa takaisin Soneran toimipisteeseen, vai liekkö jotain, mitä kannattaisi vielä kokeilla.
A
Netgear CG3300D - modeemissa on painike, jolla langattoman yhteyden saa päälle ja pois. Painike on on modeemin pikaohjeen mukaan WLAN-verkon tilasta kertovan valon yläpuolella.
Modeemisi on ilmeisesti Soneralta lähetetty. Ellei laitteen WLAN-verkko toimi, tulisi modeemin takuuvaihto tehdä Vikapalvelun kautta. Yhteydenottoon tässä asiassa parhaiten soveltuu Laajakaistan vikailmoituslomake. Lomakkeella ei ole modeemin vioille omaa valintaa, mutta valitse Laajakaista Extra - Kaapeli ja luovi lomake sopivilla valinnoilla läpi, kunnes pääset sen viimeiselle sivulle asti. Viimeisellä sivulla on Lisätiedot-kenttä, johon voit kirjoittaa mistä vikailmoituksessa on kyse.
Modeemisi on ilmeisesti Soneralta lähetetty. Ellei laitteen WLAN-verkko toimi, tulisi modeemin takuuvaihto tehdä Vikapalvelun kautta. Yhteydenottoon tässä asiassa parhaiten soveltuu Laajakaistan vikailmoituslomake. Lomakkeella ei ole modeemin vioille omaa valintaa, mutta valitse Laajakaista Extra - Kaapeli ja luovi lomake sopivilla valinnoilla läpi, kunnes pääset sen viimeiselle sivulle asti. Viimeisellä sivulla on Lisätiedot-kenttä, johon voit kirjoittaa mistä vikailmoituksessa on kyse.
A
Olen lähettänyt vikailmoituksen toimimattomasta WLAN-verkosta ylläolevan modeemin vian(?) takia.
Milloinkahan asiassa tapahtuu jotain?
Jussikot
Milloinkahan asiassa tapahtuu jotain?
Jussikot
A
Eilen 2.2. näyttäsi Vikapalvelu ottaaneen sinuun yhteyttä ja uuden modeemin tilaus on laitettu eteenpäin.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.