Netgear CG3300D WLAN

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mikähän mättää, kun olen laittanut otsikon mukaiseen laitteeseen WLAN:in päälle, mutta WLANin merkkivalo ei pala reitittimessä. Tarkoitus oli saada asunnon läppärit verkkoon ilman piuhoja mutta eipä onnistu.

Pitääkö tämä kiikuttaa takaisin Soneran toimipisteeseen, vai liekkö jotain, mitä kannattaisi vielä kokeilla.

3 kommenttia

Netgear CG3300D - modeemissa on painike, jolla langattoman yhteyden saa päälle ja pois. Painike on on modeemin pikaohjeen mukaan WLAN-verkon tilasta kertovan valon yläpuolella.

Modeemisi on ilmeisesti Soneralta lähetetty. Ellei laitteen WLAN-verkko toimi, tulisi modeemin takuuvaihto tehdä Vikapalvelun kautta. Yhteydenottoon tässä asiassa parhaiten soveltuu Laajakaistan vikailmoituslomake. Lomakkeella ei ole modeemin vioille omaa valintaa, mutta valitse Laajakaista Extra - Kaapeli ja luovi lomake sopivilla valinnoilla läpi, kunnes pääset sen viimeiselle sivulle asti. Viimeisellä sivulla on Lisätiedot-kenttä, johon voit kirjoittaa mistä vikailmoituksessa on kyse.
Olen lähettänyt vikailmoituksen toimimattomasta WLAN-verkosta ylläolevan modeemin vian(?) takia.
Milloinkahan asiassa tapahtuu jotain?

Jussikot
Eilen 2.2. näyttäsi Vikapalvelu ottaaneen sinuun yhteyttä ja uuden modeemin tilaus on laitettu eteenpäin.

Vastaa