Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jyvaskyla_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti poikki?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuossa viime viikon lauantaista lähtien ei ole enää tuo seinästä tuleva netti toiminut. Pääsen ainoastaan Soneran sivuille tai jos yrittää muuhun osoitteeseen, niin tulee:
"Tervetuloa Sonera Laajakaista rekisteröitymissivulle. Ole hyvä ja paina Jatka-näppäintä aloittaaksesi."

Jos tuosta laitan Jatka, alkaa pitkä mietintätauko... Sitten pyydetäänkin jo rahaa...
Taloyhtiöllä pitäisi olla sopparit kunnossa?
3 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi jyvaskyla! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan mikä siellä on tilanne, kiitos!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jyvaskyla_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

Siinähän tämän ongelman ydin piileekin, ettei minulla ole asiakasnumeroa, kun käsittääkseni yhteys sisältyy taloyhtiön ja operaattorin välillä tehtyyn sopimukseen, omistajat maksaneet sen yhtiövastikkeessa ja näinollen vuokra-asukkaat saaneet ilmaisen yhteyden Internettiin asuntoihin

Tuossa seinässä on tollanen ethernet rasia, josta ennen lauantaita toimi netti ok.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jyvaskyla,

Vaikka yhteys sisältyy jo vastikkeeseen/vuokraan, niin yhteys täytyy kuitenkin rekisteröidä, jotta sen saa käyttöön.

On mahdollista että huoneistossa on ollut edellisen asukkaan rekisteröimä yhteys voimassa vielä ja edellinen asukas on yhteyden myöhemmin irtisanonut. Tässä yhteydessä yhteys on lakannut toimimasta.

Suosittelenkin että olet asiakaspalveluumme yhteydessä, niin sitä kautta asia voidaan tarkistaa ja yhteys tarvittaessa rekisteröidä nimiisi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu