Nettikaupasta ostettu prepaid-liittymä

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Ostin viime viikolla nettikaupasta äidilleni prepaid-nettitikun, maksoin sen pankkitunnuksilla saman tien ja tikku lähti onnellisesti postiin kohti äitiäni. Kaikki hyvin tähän asti. Sähköpostissa olleen postin seurantakoodin myötä pystyin seuraamaan paketin kulkua, ja yllätyin, kun se olikin lähetetty takaisin lähettäjälle kahden-kolmen tunnin kuluttua postiin kirjaamisesta, syynä "pakettia ei noudettu".

Ongelmat eivät tosin loppuneet tähän. Kiintolevy omasta koneestani sanoi sopimuksensa irti, ja sähköposti missä tilauksen tiedot, mukaanlukien postin seurantakoodi, hävisi bittiavaruuteen. Vietin eilen leppoisan tunnin puhelimessa puhuen eri ihmisten kanssa Soneran eri palvelunumeroissa; kukaan heistä ei osannut auttaa.

Millä ilveellä saan sen tikun nyt äidille ja hänelle netin toimimaan, jotta hän saa laskut maksettua ja sähköpostit luettua? Jos tilaus olisi tehty postiennakolla, laittaisin uuden vetämään; nyt kuitenkin tililtäni on jo veloitettu tikun hinta ja ensimmäinen kuukausi käyttöaikaa. Epätoivo valtaa, kuka osaisi auttaa?

2 kommenttia

Asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolen asiakaspalveluumme, jonka numero on 0200 17000 (pvm/mpm). Soittaessasi numeroon valitse numerovalinta 1, matkapuhelin-, Liikkuva Laajakaista ja nettitikkuasiat, jolloin puhelu ohjautuu oikealla asiakaspalvelutaholle.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta.

Soitin kyseiseen numeroon eilen, mutta sieltä minut ohjattiin taas vaan eteenpäin, eikä ratkaisua löytynyt.

Vastaa