Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sariha_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettiyhteydessä häikkää

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Meillä on soneran kiinteä nettiyhteys osoitteessa Rukkitie, 83700 Polvijärvi (tarkempi osoite sitten tarvittaessa) mutta yhteydessä on ollut jo pidemmän aikaa ongelmia. Koko ajan tulee sellaisia pieniä "mikro"katkoksia joka aiheuttaa jatkuvasti ongelmia esim videoita katsellessa ja sivuja ladatessa. Puolisoni myös tarvitsee toimivan nettiyhteyden työhommiinsa joten katkeileva netti aiheuttaa ongelmia sen myös sen suhteen.
Yhteyden kytkemisessä muuton jälkeen oli jo jotain ongelmia ja joku asentaja soneralta kävi sitä tutkimassa mutta ehkä joku on vieläkin pielessä ja ongelmat johtuvat siitä?
Haluaisin nyt kuitenkin että tämä asia hoidetaan kuntoon nopeasti tai sitten näitten ongelmien pitää näkyä laskussakin.
3 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi sariha,

Vilkaisin yhteyttäsi ja pätkimistä siinä ei kyllä ole esiintynyt. Mahdollisesti yhteydessä on nyt vain muita pieniä häiriötä jotka aiheuttaa ns. jäätymistä selailussa. Käytättekö mahdollisesti yhteyttä langattomasti vai onko osa laitteista kiinni modeemissa verkkokaapelin kautta? Toimiiko verkkokaapelin kautta kytketty kone paremmin yhteyden osalta?

Ongelman jatkuessa suosittelen testaamaan yhteyden toimintaa vielä toisella puhelinkaapelilla sekä modeemilla ennen vikailmoituksen jättämistä. Näin varmistetaan ettei ongelma ainakaan jää itse modeemiinne tai puhelinjohdon väliin. Vikailmoituksen voi jättää joko soittamalla tai suoraan omien sivujen kautta kirjautumalla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sariha_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Langattomasti käytetään niinkuin aina ennenkin tähän asti ja ennen on toiminut moitteettomasti. Ongelmat on alkanu juuri tuon meidän muuton jälkeen. Yhteyttä käyttää tässä taloudessa kaksi konetta (niin kuin ennenkin). Ollaan täällä jo suunniteltu että joka kerta kun netti takkuaa laitetaan kellonaika ylös ja lähetetään tietoa soneralle päin niin ehkä sitten alkaa tilanne ratkeamaan. Juurikin tätä kirjoittaessa yhteys katkesi kokonaan kerran ja nopeus tipahti ihan pohjiin kerran.
Tuomas-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 207 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei sariha!

Yhteys modeemille asti näyttää toimivan hyvin. Vika voi olla laitteen lähettämässä langattomassa verkossa.
Kannattaa lähteä liikkeelle resetoimalla modeemi ja jos tämä ei auta, niin kokeilla esimerkiksi vaihtaa langattoman verkon lähetyskanavaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut