Nettiyhteys ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei ! Kertokaa hyvät soneraleiset, miksi minun nettini katkoo tai sitten hidastelee niin paljon ettei käytöstä tule mitään. Sonera-avustaja on koko ajan näytöllä ja käskee ottamaan yhteyttä palvelun tuottajaan. Yhteys heikko. Mikä se nyt kesänkorvalla alkoi tökkimään ? Mittasin äsken nopeuden jota oli peräti 0,64 Mbit/s

21/6 2011 Voi hyvät ihmiset miksi nettiyhteyteni ei toimi kuin pikkupätkän kerrallaan. Onko mitään tehtävissä.Noin 4 päivää sitten alkoi yhteys hidastelemaan ja pätkimään. Tähän asti on ollut ainoa yhteys mikä on pelannut, hitaasti mutta varmasti, ja Megan yhteydeksi jopa yllättävän hyvin, mutta mikä piru en paremmin sano, nyt on kaikki muuttunut. Sonera-avustaja kehottaa kääntymään palvelun tuottajaan kun yhteys on heikko, joskus ei yhteyttä ollenkaan (kymmeniä kertoja päivässä) Kaikki on kokeiltu, kaapeliyhteydet ja mokkulat, mistään ei hyötyä. Pitäisi siihen rahaan saada jotain vastinetta.

Terveisin tyytymätön ja äkäinen akka ! Johanna

1 kommentti

Oletko tehnyt vikailmoituksen laajakaistasi toimimattomuudesta? Ilman vikailmoitusta on vaikea arvioida, mikä vian aiheuttaa. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluumme p. 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättämällä palvelupyynnön Omat Sivut-palvelun kautta.

Vastaa