Nokia CS-15 toiminta epävakaata!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hieman alle vuoden käytössä ollut "mokkula" alkoi sekoilla viikko sitten. Vikailmoitus tulitehtyä.. linkki oli OK. No sitten tikku Soneran liikkeeseen ja sain toisen CS-15 tilalle. Toimi noin kolme tuntia. Tänään töissä imuroin päityksen (2.10) Nokia sivulta ja asensin koneeseeni ja sitten päivitin mokkulan. Toimi hetken taas. Nyt taas netissä.. kuinka kauan? Onko Vindows 7 päivittynyt niin ettei Nokia CS-15 ole enää vakaa? Vai voiko molemmissa mokkuloissa olla sama vika?

3 kommenttia

Emme ole kuulleet/havainneet mitään yleistä vikaa Windows 7 ja Nokian nettitikun toimivuuden kanssa.
Et ilmoittanut tarkemmin, minkälaista ongelmaa nettitikun käytössä on. Jos esim. yhteys pätkii, voit kokeilla yhteyden lukitsemista 3G-verkkoon. Ohjeet siihen löytyvät täältä kohdasta Verkon valinta.
Lisäksi voisit kokeilla nettitikkua toisella koneella, onko sielläkin samoja ongelmia tikun käytössä.
Niin yhteys CS-15 kanssa ei pätki vaan yhdistämisen jälkeen yhteys toimii noin minuutin sitten koko Nokian ohjelma menee jumiin. Olen yrittänyt asentaa uudelleen uusinta ohjelma versiota, sekä palutin windowsin aikaisempaan palutus pisteeseen. Mikään ei auta. Nokian tuki ei osannut neuvoa sen enempää. En asenna windowsia uudelleen. Täytyy hankkia jokin muu vekotin. tuota sopimusta voimassa vielä reilu vuosi. Eipä tämä Soneran vika ole. Asus, win 7 64 bit, ja Nokia ei vaan tule enää juttuun. Mutta jos joku asioita harrastava ihminen tietäisi päivityksen win 7:kaan voisi sitä vielä kokeilla. Ei sitä ilman nettiä kai tule toimeen 😞
Mitä! siis sait tilalle jonkun tikun? mulle sanottiin ettei soneralla ole tapana antaa tikkuja kun vanha viedään huoltoon, eli en saanut mitään tilalle. vein oman tikkuni 15 lokakuuta huoltoon ja vieläkään ei ole kuulunut mitään. sinulla on asiat vielä hyvin 😃 mulla oli tota samaa pätkimistä tolla Nokian CS-15 tikulla, melkeen kannattaa käydä hakemassa joku huawein tikku ne toimii paljon paremmin.

Vastaa