Ohjelmaoppaan jatkuva epäluotettavuus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Jälleen kerran Sonera valehteli! Jälleen kerran Sonera petti! Eilen sain soiton Soneralta, jossa vakuuteltiin "ohjelmaoppaan" tällä kertaa olecan täysin kunnossa. Mitä vielä! Lähes kaikki Teeman ohjelmointini tälle ja huomiselle päivälle olivat kadonneet, ja Sonera oli päättänyt tallennussensuroida ainakin seuraavat Teeman ohjelmat: tänään elokuva 22:05, huomenna ohjelmat klo 18:00, 22:40 ja 00:55. Lisäksi Yle Fem huomenna 18:30 ja 20:30. Mitä h-ttiä selittelette asiakkaille, kun kaikki on edelleen näköjään täysin päin seiniä? Ei viitsi soitella enää, kun puheluihin Soneralle on jo mennyt useampi kymppi, mutta tällainen valehtelu ottaa kyllä aivoon rauhallisempaakin. Vähemmälläkin selviää Soneran täydellinen epäluotettavuus.

3 kommenttia

Ja taas kerran! Juuri koetin aloittaa katsomaan viime keskiviikon tallennusta Vampyyripäiväkirjat-ohjelmasta. Tilalle oli tallentunut edellinen ohjelma. Kyseisestä sarjasta ei tule uusintaa eikä sitä näe katsomosta.
Joo kanssa vanhempien tallenteiden kanssa ongelmia, näyttää ensin tallennusajaksi 1:05h, alat katsomaan niin näyttää ajaksi vain 5min, otat uusiksi, niin näyttää 10min, 5min joka kerta lisää aikaa... ja oli taas vaihteeksi kaikki tallennukseen menevät ohjelmat hävinneet... Jos tästä ******** ei ala saamaan kohta kunnon hyvitystä, niin soitto lähtee kuluttaja-asiamiehelle ensimmäisenä ja katotaan mihinkä siitä sit seuraavaksi...

Olen varsin kypsä tähän Soneran toimintaan. ala-arvoinenkin on liian hyvä sana Soneralle tällä hetkellä.
Hei Shaq,

Oliko nämä kadonneet tallennukset tehty etätallennuksen kautta? Kerrotko vielä mikä ohjelma, miltä kanavalta ja milloin ohjelman piti tulla?

Pysähtyykö noissa vanhemmissa tallenteissa ohjelma tuohon 5 minuutin tai 10 minuutin kohdalle vaikka ohjelman kesto olisi enemmän? Kertoisitko myös mikä ohjelma kyseessä, miltä kanavalta ja koska tallennus on tehty?

Lisäisitkö asiakasnumerosi myös tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa