Terve,
Omat Sivut / Yrityspääte-sivulla näkyy ainostaan 1 liittymäni, mutta minulla on 2 liittymää käytössä. Aito 4G Teho -liittymä ei näy. Voitteko lisätä sen, jotta voin hallinnoida sitä?
Kiitos!
Jon
A
Hei jonhs!
Tarkistathan vielä tuon asiakasnumeron jonka olet lisännyt asiakasprofiiliin. Poista siitä mahdolliset välilyönnit, jotta näemme sen kokonaisuudessaan. Asiakasnumero alkaa yleensä numeroilla 1 tai 3 ja on yhteensä 10 numeroa pitkä. Huikkaa tänne kun olet korjannut/tarkistanut numeron niin tiedetään hoitaa homma kuntoon.
Tarkistathan vielä tuon asiakasnumeron jonka olet lisännyt asiakasprofiiliin. Poista siitä mahdolliset välilyönnit, jotta näemme sen kokonaisuudessaan. Asiakasnumero alkaa yleensä numeroilla 1 tai 3 ja on yhteensä 10 numeroa pitkä. Huikkaa tänne kun olet korjannut/tarkistanut numeron niin tiedetään hoitaa homma kuntoon.
A
Ok, asiakasnumeroni on nyt päivitetty.
A
Tilaamalla tunnukset Yritysportaaliin pääset hallinnoimaan molempia liittymiä.
A
Minulla on Yritysportaali käytössä. Siellä ei näköjään voi päivittää liittymää kuten Omilla sivuilla on mahdollista. Voi ainoastaan tilata uusia liittymiä tai poistaa niitä käytöstä.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.