Omat Sivut


Tämä Omien sivujen uudistus on ollut varsinainen vitsi. En ole missään vaiheessa päässyt esim. laskuarkistoon. Äsken vaihdoin käyttäjätunnuksen ja salasanan, mutta en pääse silti omille sivuille.
Ennen tätä mahtavaa uudistusta ei ollut mitään ongelmaa. En kerta kaikkiaan tarvitse tällaista palvelua, varsinkaan siihen hintaan mitä joudun vielä laajakaistastani maksamaan.

10 kommenttia

Hei JKV,

Jos olet liittymän omistaja, niin pääset omille sivuilla ja laskuarkistoon Sonera tunnuksella. Sivuillamme on ohje Sonera Tunnuksen luomiseen.
Juurikin tuon ohjeen mukaan olen toiminut, mutta enpä vaan pääse sinne.
Hei JKV! Eikö Laskuarkisto -kuvaketta löydy ollenkaan vai saatko jonkin virheilmoituksen, kun avaat sen? Lisäähän asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin niin pääsemme tutkimaan tilannetta vielä tarkemmin.
Minulla kyllä Laskuarkisto-kuvake löytyy, mutta siitä ei aukea mitään, koska Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla.
Hei tommmi!

Juuri näin, eli kun kirjaudut sivuille Sonera Tunnuksella, pääset Laskuarkiston tietoihin. Sonera Tunnus luodaan liittymän omistajan verkkopankkitunnuksilla kohdasta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/ -> Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi. Ohjeet tunnuksen luomiseksi löydät myös täältä.
Siis olen kirjautunut sisään Soneran generoimilla valmiilla Sonera-tunnuksilla, mitkä sain sähköpostiini kun nettiliittymä aukesi. Siellä näkyy kyllä käyttöpaikan tiedot jne. ja tuo Laskuarkisto-nappi, mutta sitä painamalla en olekaan liittymän omistaja?

Minun pitää siis luoda kokonaan uusi tunnus?
Hei tommmi!

Eli olet kirjautunut sisään laajakaistan käyttäjätunnuksella. Sonera Tunnuksia emme ole lähettäneet koskaan asiakkaille vaan ne tulee aina luoda itse omilla verkkopankkitunnuksilla. Jos siis et ole sellaista tehnyt niin silloin ne kannattaa luoda tuon ohjeen mukaan josta aiemmin mainitsin.

Laajakaistatunnuksillakin toki sivustolle pääsee, mutta varsinaiset muutokset ja tarkemmat tiedot onnistuvat vain Sonera Tunnuksen avulla.
Aivan, nyt pääsin laskuarkistoon. Mihin noita laajakaistatunnuksia sitten edes tarvitsee? Minusta hieman sekava systeemi.
Merja_J kirjoitti:
Hei tommmi!

Eli olet kirjautunut sisään laajakaistan käyttäjätunnuksella. Sonera Tunnuksia emme ole lähettäneet koskaan asiakkaille vaan ne tulee aina luoda itse omilla verkkopankkitunnuksilla. Jos siis et ole sellaista tehnyt niin silloin ne kannattaa luoda tuon ohjeen mukaan josta aiemmin mainitsin.

Laajakaistatunnuksillakin toki sivustolle pääsee, mutta varsinaiset muutokset ja tarkemmat tiedot onnistuvat vain Sonera Tunnuksen avulla.


Miksi laajakaistan käyttäjätunnuksella ei näe laajakaistan laskuja?

Sain myös emailin jossa lupailtiin Mix pakettia ilmaiseksi käyttöön kuukaudeksi. Millä tunnuksilla tulisi kirjautua omille sivuille jotta tämän saisi käyttöön? Ainakaan laajakaistatunnuksilla ei onnistu.

Eli minulla on:
- matkapuhelimen tunnukset sisäänkirjautumiseen
- laajakaistan tunnukset sisäänkirjautumiseen
- lisäksi pitäisi olla jotkut yleiset soneran tunnukset? en näe logiikkaa
Hei juhuri,

Vastailinkin tuonne toiseen ketjuun : viewtopic.php?f=63&t=18451&p=83915#p83915.

juhuri kirjoitti:
Miksi laajakaistan käyttäjätunnuksella ei näe laajakaistan laskuja?

Sain myös emailin jossa lupailtiin Mix pakettia ilmaiseksi käyttöön kuukaudeksi. Millä tunnuksilla tulisi kirjautua omille sivuille jotta tämän saisi käyttöön? Ainakaan laajakaistatunnuksilla ei onnistu.

Sonera-Tunnus on molempiin oikea vastaus. Sonera-Tunnuksella näet kaikki sinun liittymiesi laskut kerralla. Laajakaistatunnuksilla näkisit vain laajakaistasi laskut. Laskujen kokonaishallinta on helpompaa kun ne näkyvät kaikki kerralla yhdessä paikassa. Myös kaikkien liittymien muokkaus ja uusien palveluiden liittäminen on mahdollista Sonera Tunnusten avulla.

Vastaa