Ongelmia liittymänvaihdossa

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Tein eilen liittymäsopimuksen netissä ja valtuutin Soneran irtisanomaan vanhan liittymäni ja siirtämään nykyisen numeroni. Sain aamulla tekstiviestillä vahvistuksen uudesta sopimuksesta. Tämän jälkeen vanha liittymäni lakkasi toimimasta eli ilmoittaa "ei verkkoa". Eikö vanhan liittymän pitäisi toimia siihen asti, kunnes uusi liittymä astuu voimaan?

3 kommenttia

Heippa mikkos77,

Juuri näin, eli vanhan pitäisi toimia siihen saakka kunnes numero siirtyy meille.
Katselin että liittymän siirtoaika olisi 18.11.

Oletko kokeillut käynnistää puhelintasi uudelleen?
Uudelleenkäynnistys auttoi, ei tullut itsellä mieleen:) Kiitos!
mikkos77,

Hyvä hyvä, yleensä tuo auttaakin moneen probleemiin.

Tervetuloa asiakkaaksemme! 🙂

Vastaa